Početna Blog Beauty sleep na prvom mjestu

Beauty sleep na prvom mjestu

Datum objave: 22.11.2019

Koliko puta do sada ste čuli pojam beauty sleep? Svatko tko drži do sebe, svog zdravlja i izgleda, upravo san ističe kao jedan od ključnih faktora.
Ok, vjerojatno je svima jasno što san znači za naše tijelo - ali što radi za našu ljepotu?

Kvalitetan san važan je za regeneraciju kože, za prevenciju akni te za sjajan i blistav ten. 
No, nizom istraživanja dokazano je kako način na koji se pripremate za spavanje može uvelike utjecati na zdravlje kose i kože, a to je tek početak jer prava magija se tek događa tijekom spavanja. 

Zašto je spavanje toliko važno?
Naime, naš organizam tijekom spavanja prolazi kroz nekoliko ciklusa sna od kojih se svaki sastoji od 5 faza sna: lagani san, dublji san, prva faza dubokog sna, druga faza dubokog sna i REM faza sna.
Svaki ciklus traje otprilike 90 minuta, a tijekom ciklusa se u svakoj fazi događaju različiti procesi u našem tijelu. Tako tijekom najdubljih faza sna (3 i 4), naša tijela oslobađaju hormone rasta (HGH) koji popravljaju oštećeno tkivo, smanjuju nakupine masnih naslaga, usporavaju proces starenja tijela, pomlađuju kožu i pospješuju rast jače i gušće kose. 
Dakle, nije bitno koliko dugo spavate nego koliko kvalitetno spavate. Uz to, bitne su i navike prije spavanja. 

A budući da se bliži hrpa zabava i znamo da želite zablistati na svakoj, podijelit ćemo s vama 5 beauty trikova kako bi dobili najviše iz svog sna za ljepotu 
1. Dovoljno se hidratizirajte prije spavanja
No, to ne znači da prije spavanja popijete litru vode jer bi se tako noću budili i išli u WC i prije spavanja.
Zato prije spanja pojedite voće ili povrće koje u sebi sadrži mnogo vode. U tijelu se voda iz povrća i voća postepeno otpušta, pa se malo po malo hidratizira i vaše tijelo.  Zamijenite slane grickalice voćem i povrćem i vjerujte nam - koža će vam biti zahvalna.

2. Prije spavanja uklonite šminku
Bez obzira koliko bili umorni, odlazak u krevet sa šminkom će sljedeće jutro samo pogoršati situaciju. Očekuju vas začepljene pore, iritirane oči, podočnjaci, ostaci šminke na jastuku… Stoga je osnovno pravilo lijepe i blistave kože uklanjanje šminke prije odlaska na spavanje. Operite lice mlakom vodom i očistite šminku blagim sredstvom za čišćenje.

3. Spavajte na leđima
Koliko spavanje može pozitivno utjecati na našu ljepotu, toliko nam može i odmoći spavamo li na pogrešan način. 
Ironično, položaj u kojem spavamo je drugi najčešći uzrok stvaranju bora jer spavanjem na boku ili trbuhu pritišćemo lice i “gužvamo ga” u jastučnicu. Zato se često budimo s privremenim borama koje su zapravo otisci jastučnice, no s vremenom ovi otisci postaju i prave bore. 
Iz tog je razloga najbolje spavati na leđima jer se izbjegava direktan kontakt lica s jastukom. Ako ste zakleti spavač na boku, nabavite mekši jastuk i postavite glavu tako da donji dio lica nikada nije u doticaju s jastukom.

4. Koristite regenerator za kosu
Hidratacija kose je jedna od bitnijih stvari koje možete napraviti prije spavanja, pogotovo za vrijeme ovako hladnih dana.
Poslije tuširanja, na kosu nanesite regenerator za kosu koji se ne mora ispirati. Raščešljajte kosu i ispletite laganu pletenicu ili punđu. Ujutro će vas umjesto razbarušene kose dočekati sjajna, mekana i svilenkasta kosa.

5. Nauljite nokte prije spavanja
Muče vas suhi i ispucali nokti? Hidratizirajte ih tako da ih prije spavanja namažete s nekoliko kapi maslinova ulja. Savjetujemo da na ruke stavite pamučne rukavice kako vam sljedeće jutro sva posteljina ne bi bila masna. 

Kvalitetno se naspavajte i budite prirodno lijepi, a ipak za to je važno odabrati kvalitetan madrac, a tu vam Perfecta Dreams može pomoći.

Fotografije: Pintarest, Unsplash

Pripremila: Boba Blašković

KLIK NA NAŠE MADRACE