Početna Blog Buđenje ranom zorom: dobro čuvana tajna uspješnih ljudi

Buđenje ranom zorom: dobro čuvana tajna uspješnih ljudi

Datum objave: 30.11.2015

Što je zajedničko većini uspješnih ljudi?

Bi li pogodili da je točan odgovor upravo ranojutarnje buđenje?

Mnogi uspješni ljudi čvrsto stoje iza tvrdnje da je rano buđenje jedno od moćnijih oružja s kojim raspolažu.

Među njima su Michelle Obama i izvršni voditelji vodećih tvrtki kao što su Pepsi, Starbucks, Disney i Apple.

Pitate se zašto?

Njihov dan traje dulje, imaju više vremena za razmišljanje i planiranje strategija pa stoga imaju i veliku prednost nad konkurencijom koja u to doba još sniva slatke snove.

Saznajte koje su sve prednosti ranojutarnjeg buđenja i sigurni smo kako ćete se nakon čitanja članka i vi buditi s prvim zrakama sunca - i to svojevoljno.

Prednosti buđenja ranom zorom

1) Navikom ranijeg buđenja stvaramo samodisciplinu


Nakon nekog vremena više nećete imati potrebu odgađati alarm

 

Buđenje s izlaskom sunca svakako zahtijeva samodisciplinu i veliku količinu volje.

Nešto nas mora zaustaviti da svaki zvuk alarma ne završava njegovom odgodom.

A što će spriječiti pojavu onih lijepih misli u glavi?

‘Ma još samo pet minuta… Tako sam se udobno namjestio…’

I slijedi okret na drugu stranu.

Međutim, postupni napredak gradi nevjerojatnu samodisciplinu tijekom vremena.

Malim pomacima kao buđenje jednu minutu ranije nego dan prije će vam zasigurno olakšati buđenje.

Novostečena navika će s vremenom pustiti svoje korijenje i lako ćete je održavati.

2) Započinjete dan s više energije

Izgleda da je jedan od ključnih razloga zašto se uspješni ljudi zovu uspješnima baš zbog toga što ranije buđenje povećava produktivnost.

Ujutro imamo više energije i sposobniji smo za odrađivanje složenijih zadataka, kao što su pisanje, rješavanje problema ili stvaranje novih strategija za poslovni projekt.

Tajna je u tome što nas tijekom tih aktivnosti nitko neće ometati. Možemo se posvetiti sebi, samo sebi i nikome drugome osim sebi :)

3) Osjećamo se zadovoljnije


Sve obaveze su obavljene do ručka i jedino što nam preostaje je uživati u danu

 

Zamislite da je vrijeme ručka, a vi ste obavili sve (ajde barem skoro sve) dnevne obaveze.

Što vam preostaje nakon toga?

Možda malo odrijemati ili uživati u nekim laganim i zabavnim aktivnostima poput čitanja, provođenja vremena s obitelji i prijateljima ili šetnja u prirodi.

Dok se ostatak svijeta još uvijek bori i trudi završiti sve zadatke, vi s ponosom možete uživati u ostatku dana.

Ovakav veliki osjećaj zadovoljstva povećava vašu motivaciju za što boljim iskorištavanjem sljedećeg dana.

Dan je najbolje započeti sa zahtjevnijim zadacima pa postepeno rješavati one laganije.

Tako će ostatak dana glađe teći.

4) Ranim buđenjem stvara se više vremena

Jutarnja tišina je poseban dio dana.

Dok sanjari sanjaju o svom idealnom životu, uspješni ljudi se bude ranije kako bi realizirali svoje snove.

Ranoranioci su uvijek jedan korak ispred drugih.

Dok drugi užurbano hrle na posao, oni su smireni, pribrani i ispunjeni zadovoljstvom.

Dobivaju više vremena za planiranje i organiziranje cijelog dana što smanjuje mogućnost donošenja loših odluka.

A što je još dobro kod ranijeg buđenja? Dobivanje vremena za kvalitetan doručak - najvažniji obrok kojeg često zanemarujemo zbog vremenskog ograničenja.

Pecivo iz pekare vam neće dati dovoljno energije za produktivan početak dana, a sa zdravim doručkom bit ćete produktivniji i učinkovitiji.

Kako olakšati ranojutarnje buđenje?


Razbuditi se i nije tako teško

 

Ako već niste stvorili naviku ranog buđenja, počnite od sutra.

Ranije idite u krevet i tako nećete biti previše umorni.

Koliko rano buđenje ima prednosti, toliko umor šteti produktivnosti i poslovnom uspjehu.

Prilagodba može potrajati nekoliko dana i možda nećete odmah osjetiti sve blagodati koje donosi rano buđenje, ali pokušajte se držati toga.

Da bi vam olakšali sam proces buđenja pripremili smo vam i nekoliko savjeta.

  • U spavaćoj sobi nemojte navući zavjese do kraja. Spavajte s napola navučenim zavjesama jer prirodno svjetlo može pomoći tijelu da postupno prestane proizvoditi melatonin, a istovremeno više proizvoditi adrenalin. Tako ćete lakše prigrliti novi dan.
     
  • Postavite budilicu što dalje od kreveta. Ako se budilica nalazi uz krevet samo se dovodite u iskušenje za čim dulje odgađanje alarma i okretanje na drugu stranu kreveta. Ako vam je zvuk budilice postao već monoton pokušajte s nekim kreativnim budilicama - izrađenima baš za spavalice. Ali budite spremni da ćete ih možda morati loviti po sobi ili rješavati logične zadatke kako bi se ugasile.
     
  • Probudite svoja osjetila. Najgore je ustati na lijevu nogu, pa odmah nakon izlaska iz kreveta učinite nešto što će vas razveseliti i podići. To može biti miris svježe kuhane kave ili čaja, tuširanje ili neka voćka. Svjetlost i zvuk također dobro utječu. Otvorite zavjese, pustite neku melodičnu glazbu.

Čim imate bolje jutro, bolje će biti i poslijepodne i večer.

I posljednje, ali i ne najmanje važno - svaki put kad imate manjak motivacije, posjetite naš blog i ponovno pročitajte članak. Zasigurno ćete opet dobiti motivaciju da postanete jutarnja (i uspješna) osoba.

postavi nam pitanje