Početna Blog Kako odabrati savršeni madrac prema navikama spavanja

Kako odabrati savršeni madrac prema navikama spavanja

Datum objave: 21.03.2016

Pitate se kako odabrati savršeni madrac?

U moru ponude različitih materijala i vrsta madraca teško je odlučiti koji je najbolji za nas.

Ipak, izabrati odgovarajući ključno je kako bi si svaku noć osigurali toliko potreban kvalitetan noćni san. Uostalom, u krevetu provodite trećinu života pa se isplati uložiti vrijeme u izbor odgovarajućeg madraca.

Ono što vam može pomoći u odluci, je da ustanovite koje su vaše navike spavanja i prema njima odaberete ili barem suzite izbor madraca.

Jer nije isto spavate li na boku, trbuhu, imate li preko 100 kilograma ili ste sitne građe. 

Sve to treba uzeti u obzir prilikom odabira madraca kako bi odabrali nabolji za sebe.

Koje faktore uzeti u obzir prilikom izbora madraca?

Budući da je udobnost je prilično individualna stvar, ne postoji recept prema kojem možete odabrati madrac. Svatko ima drugačije preferencije što se tiče udobnosti.

Zato na kraju krajeva i postoji toliko  različitih madraca na tržištu (i u našoj ponudi;))

No, uzimanje u obzir vaših potreba i potreba vašeg partnera može biti korisno kako bi barem suzili potragu na nekoliko tipova madraca i zatim lakše odabrali onaj koji će vam osigurati dobar noćni san.

Položaj spavanja i vrsta madraca

Različite pozicije spavanja rade različiti pritisak na različite dijelove tijela i zahtijevaju različite vrste potpore. U nastavku saznajte kako odabrati madrac prema položaju u kojem spavate.

Spavanje na boku

Osobama koje spavaju na boku, kukovi i ramena podržavaju većinu tjelesne težine, što znači da trpe najveći pritisak.

Iako se radi o najzdravijem položaju spavanju, spavanje na neadekvatnom odnosno pretvrdom madracu može izazvati bol u predjelu bokova, ramena, koljena, gležnjeva i koljena.

Osim toga, spavanje na pretvrdom madracu će uzrokovati da vam donji dio leđa tone i pada umjesto da održava njegovo prirodno, ravno poravnanje.


Fotografija: http://bedroomdiscounters.net/

 

Vaš idealan madrac ako spavate na boku, vjerojatno će biti u rasponu od srednjeg do srednje tvrdog.

Idealan madrac trebao bi vam omogućiti da udobno smjestite sve točke pritiska u madrac, odnosno da one lagano utonu, ali opet treba biti dovoljno čvrst da kralježnica ostane ravna i paralelna s podom u ležećem položaju.

Idealan madrac za vas mogao bi biti madrac sa slojem memorijske pjene, poput našeg madraca Premium.

Memorijska pjena omogućava maksimalnu prilagodljivost tijelu u beskonačno mnogo zona, pružajući potpuni osjećaj opuštenosti mišića. Tako ravnomjerno podržava svaku točku tijela i osigurava ispravan položaj kralježnice te miran i nesmetan san.

Spavanje na leđima

Spavanje na leđima najveći pritisak stvara na gornji dio leđa, stražnjicu i pete.

Madrac koji je previše čvrst može uzrokovati nepotrebni pritisak na te točke, a donji dio leđa ostaviti bez potpore što će stvoriti napetost u mišićima i bol.

S druge strane, na premekanom madracu vaše tijelo će preduboko utonuti u madrac, a nedostajat će mu i podrška u gornjem dijelu. To će također stvoriti neugodan osjećaj kod spavanja.

Sve u svemu, spavanje na leđima nije loša opcija, jer tijelo zadržava prirodan položaj glave, vrata i kralježnice i jedino što morate napraviti je odabrati odgovarajući madrac.

Najveći problem kod spavanja na leđima je hrkanje pa ako imate problema s hrkanjem to nije najbolji položaj za spavanje za vas.

 

Vaš idealan madrac ako spavate na leđima, je u rangu od srednjeg do srednje tvrdog. Madrac treba omogućiti vašem tijelu udobnost i određenu mekoću da točke pritiska utonu, ali ne previše, da se ne možete niti pomaknuti.

Kad legnete na madrac između donjeg dijela leđa i madraca ne bi trebalo biti više od jednog prsta razmaka.

Svakako isprobajte naš madrac Queen s džepićastom jezgrom i slojem memory pjene koji daje ergonomsku potporu tijelu. Madrac Queen se nježno prilagođava vašem tijelu ravnomjerno raspoređujući težinu, dajući mu tako savršenu potporu tijekom spavanja. 

Madrac Queen zbog svojih posebnih karakteristika preporučujemo svima koji imaju problema s bolnim leđima i osobama koje preferiraju viši i tvrđi madrac.

Spavanje na trbuhu

Osobe koje spavaju na trbuhu najveći pritisak stvaraju na osjetljive dijelove tijela kao što su prsa, lice i laktovi. 

Smatra se kako je to najlošiji položaj za spavanje jer stvara najveći pritisak na kralježnicu.

Madrac koji je premekan može uzrokovati da donji dio leđa tone ili što stavlja dodatni pritisak na vrat koji je ionako preopterećen u ovom položaju. No, madrac koji je pretvrd također može uzrokovati bol i pritisak.

 

Idealan će za vas biti srednje tvrd madrac na kojem se nećete osjećati napeto kada legnete, a najvažnije je da spriječiti da vam leđa potonu kada legnete. 

Čvrstoća madraca će osigurati maksimalno poravnanje kralježnice. Ipak, madrac ne bi trebao biti pretvrd, kako ne bi spriječio kralježnici da formira prirodnu krivulju.

Jako korisno može biti da ispod kukova stavite jastuk. 

Nadamo se da smo vam barem malo pomogli, ali ističemo - prije kupnje obavezno otiđite isprobati madrac.

Optimalno bi bilo da na madracu ležite barem 15 minuta u položaju u kojem najčešće spavate. Kada isprobavate madraca imajte u vidu koje točke pritiska su pod opterećenjem i odaberite madrac koji vam pruža najveću ugodnost kod ležanja.

Također, uzmite u obzir vašu tjelesnu građu i težinu.

Sitnijim osobama bolje će odgovarati mekši, a krupnijim osobama nešto tvrđi i čvršći madraci.

Sve o tome zna i naše stručno i educirano osoblje u našim prodajnim salonima.

Odaberite mudro, jer kvalitetno spavanje znači i produktivniji i kvalitetniji život.:)

Nađite savršeni madrac