Početna Blog Kako se naspavati nakon kasnonoćnog izlaska?

Kako se naspavati nakon kasnonoćnog izlaska?

Datum objave: 11.11.2016

Petak je i kraj radnog tjedna.

Bilo da spremate za noćni izlazak ili prijatelji dolaze do vas na druženje, zasigurno će se između raznolike hrane i pića naći i poneko alkoholno piće.

Možda neko dobro vino, bevanda ili pivica.

I nema ničeg lošeg u tome.

No jeste li znali kako i jedna čašica prije spavanja može negativno utjecati na naš san?

A još k tome - danas je Martinje! I svi znamo kakav je osjećaj probuditi se nakon par čaša alkohola i cjelonoćnog druženja. Uf… Baš smo nekako tromi i iscrpljeni jer nismo dobro spavali.

Pa eto…pošto je danas Martinje, dajemo vam par martinjskih savjeta kao pretvoriti potencijalno nemirnu noć u noć odmornog sna smiley

1. Prije izlaska: Pripremite spavaću sobu

Prije izlaska zamračite sobu i namjestite krevet

Prije nego što se počnete spremati za izlazak trebali bi napraviti par ključnih stvari koje će vam pomoći da bolje spavate.

Za početak se pobrinite da što bolje zamračite spavaću sobu.

Navucite zastore na prozore, ugasite ekran televizije i monitor računala, a tablet i laptop preselite u drugu prostoriju kako ne bi došli u napast da posegnete za njima čim se vratite kući. Ako vam s prozora bije ulična rasvjeta, na jastuku pripremite i masku za spavanje.

Podesite temperaturu spavaće sobe na otprilike 19 stupnjeva. Osim što u hladnijoj sobi lakše zaspimo, ona će i aktivirati razgradnju masnog tkiva pa ćete nakon dobrog provoda i mršavjeti.

2. Prije izlaska: Pojedite nešto

Prije izlaska napunite želudac zdravom hranom

Prije nego što krenete van, pojedite uravnoteženi obrok koji će vam pomoći regulirati tjelesnu apsorpciju alkohola.

Važno je da se taj obrok sporo probavlja i da vas dugo drži sitima. Pojedite neku integralnu namirnicu ili namirnicu bogatu vlaknima, mnogo proteina i malo masti

Masti i proteini kao što su oni u crvenom mesu mogu pomoći vašem tijelu u probavljaju alkohola tako što će ga postepeno slati u krvotok.

3. Tijekom izlaska: Pijte mnogo vode

Prije spavanja popijte čašu vode
 

Vani ste i uživate s prijateljima. Alkohol je diuretik što znači da ćete i puno odlaziti na wc.

A čestim mokrenjem dehidrate svoje tijelo, pa ćete zbog toga ujutro i vjerojatnije patiti od glavobolje.

Očito je najbolje rješenje da pijete mnogo vode, ali u ključnim trenucima. Ako je moguće, poslije svakog pića bi trebala doći i jedna čaša vode.

4. Tijekom izlaska: Prestanite piti na vrijeme

Prestanite piti tekućinu barem 4 sata prije nego idete spavati

Naravno, najpametnije je prestati piti na vrijeme. I pri tome ne mislimo samo na alkohol. Ako ćete cijelu večer piti mnogo vode, opet ćete se prevrtati u krevetu jer ćete u kasnim noćnim satima svako malo trebati ići na wc.

Naša približna procjena za prestanak konzumiranja bilo kakve tekućine bi bila otprilike 4 sata prije spavanja.

5. Kada dođete kući: Pametno prigriznite

Prije spavanja prigriznite nešto zdravo

Znamo da uvijek kažemo kako neposredno prije spavanja ne bi smjeli ništa jesti, no svako pravilo ima malih iznimaka. Ali samo ako su zdrave smiley

Usredotočite se na zdrave namirnice od kojih nećete dobiti probavne smetnje. Umjesto masnog hamburgera i pečenog krumpira koji vam jedino idu po glavu, naoružajte svoje tijelo vitaminima i hranjivim tvarima koji će učinkovito obraditi alkohol dok vi spavate.

Nikako nećete pogriješiti s namirnicama bogatim vlaknima kao što su povrće, voće i krekeri. Isto tako ubacite i nešto proteina. Popijte jogurt, pojedite par kriška sira ili malo šunkice.

6. Kada dođete kući: Ubacite i nešto slatko

Niska razina šećera u krvi može pogoršati mamurluk

Med je još jedna zdrava grickalica nakon kasnonoćnog izlaska. Naime, niska razina šećera u krvi može pogoršati učinke alkohola, pa stavite jednu žlicu meda na tost ili bananu i napravite pravu malu (ali zdravu) šećernu bombu.

Ova grickalica je super hrana i za sljedeće jutro smiley

7. Kada dođete kući: Popijte vode

Prije spavanja popijte čašu vode

Kada dođete kući, popijte čašu vode. A da bi izbjegli noćne šetnje od kreveta do kuhinje, stavite čašu vode pokraj kreveta na noćni ormarić. Tako će vam uvijek biti pri ruci.

I što planirate danas? Ako ćete slaviti Martinje, nadamo se da ćete primijeniti ovih par naših savjeta. Zaista ih se lako pridržavati, pa zašto bezveze patiti ujutro?

Zapamtite, nije važno koliko popijete. I jedna čašica može negativno utjecati na vaš san.

Sve u svemu, želimo vam dobar provod i još bolji san! 

A najbolje ga možete dobiti uz naše perfektne krevete, madrace i jastuke smiley

Pronađite sve za dobar san :)