Početna Blog Kako se naspavati unatoč vrućinama? Imamo ideju!

Kako se naspavati unatoč vrućinama? Imamo ideju!

Datum objave: 09.08.2019

Vruće mi je. Ne mogu spavati. Poznato?

Za početak, najjednostavnije a ujedno i najnezdravije je upaliti klimu. No, postoji li ipak bolje rješenje od upale sinusa i ukočenog vrata što su nerijetko posljedice spavanja ispod klime?

Naravno. Pripremili smo vam nekoliko korisnih savjeta koji vam mogu pomoći da lakše zaspite unatoč vrućinama. 

Prvo što morate znati je da se tijekom noći tijelo hladi te se u drugoj fazi sna, obično 4 sata nakon što ste zaspali, tjelesna temperatura smanjuje na najnižu točku. Zato vam je vruće kad legnete, a kasnije vam može biti hladno, a često se to i podudara sa zorom kada su i vanjske temperature najniže. Zato bez obzira na vrućinu prije spavanja, uvijek uz sebe imajte lagani pokrivač ili plahtu.

Da biste temperaturu u sobi održali nižom, preporučljivo je da se rolete na prozorima ne podižu tijekom dana, a posebice ne nakon 11 sati. Zavjese također držite navučene. 

No, naravno, prije spavanja obavezno otvorite prozore i dopustite da noćna svježina uđe u vaš dom, posebice pred jutro.

Također, nije loše ni da dva sata prije spavanja upalite klimu, kako bi se prostor te vaš krevet, madrac i jastuk malo rashladio. Neposredno prije odlaska na spavanje ugasite ju. Ako nemate klimu poslužit će i ventilator, posebice stropni koji je izvrsno rješenje jer ravnomjerno ohladi prostoriju bez da u ikoga od ukućana puše.

Izaberite odgovarajuću posteljinu od laganog i prirodnog materijala, po mogućnosti pamuka, glatkog satena ili lana koji su najugodniji za spavanje. Postoje ljudi koji prije spavanja jastuk ili plahte drže u hladnjaku i tvrde da je to izvrstan način prirodnog hlađenja pred spavanje.

Nismo probali, no možda bi stvarrno trebali.

No, ono što provjereno pali je dugo tuširanje pred spavanje. Iako bi bilo logično otuširati se hladnom vodom, učinite ono što nije logično. Otuširajte se toplom vodom. Naime, ako se otuširate hladnom vodom tijelo će vam se ohladiti i vaš organizam će se nakon toga pokušati zagrijati. Ako se tuširate toplom vodom, zrak će vam biti hladniji, a i topla voda uljulja u san.

Svakako pripazite i na prehranu prije spavanja. O hrani koja potiče ugodniji san već smo pisali, a svakako pazite da nije preslana, premasna i prezačinjena. 

Također, važno je i da ne pijete kavu i pića s kofeinom barem 8 sati prije odlaska na spavanja jer kombinacija kofeina i vrućine zna biti nesnosna. Pogotovo ako im se pridruži i buka.

Najbolji lijek protiv buke su čepići za uši. Možete ih nabaviti u ljekarni ili drogeriji, a kada se na njih naviknete, nećete više nikad htjeti spavati bez njih.

Naravno, riješite se suvišne odjeće, kao i "cimera" koji vam grije krevet.

A kad smo kod kreveta, važno je odabrati i madrac i jastuk koji ne griju.

OK, nećete vjerojatno kupovati novi madrac samo zbog toplinskog udara. 

Ali, ako ste ionako u procesu kupovanja, uzmite i to u obzir. Postoje madraci koji su otporniji na “upijanje topline”, ali i jastuci koji djeluju osvježavajuće. 

Zvjezda među jastucima je Technogel.

Technogel u kombinaciji s memory pjenom vrlo brzo i učinkovito smanjuje tjelesnu toplinu i do dva stupnja te se prilagođava svakom obliku glave.

Piše: Boba Blašković

Fotografije: Pinterest

KLIK NA NAŠE MADRACE