Početna Blog Kako zaspati za 5 minuta?

Kako zaspati za 5 minuta?

Datum objave: 23.05.2018

Odradili ste svoje obaveze za ovaj dan, odgledali epizodu serije s partnerom, oprali zube i stavili pidžamu.

Legli ste u krevet iza ponoći i znate da trebate ustati za šest sati.

To i ne bi bio toliko problem da vam ne treba barem 15 minuta da zaspite. Vi toliko nemate - vi ste trebali spavati prije sat vremena.

Što napraviti?

Nije baš pametno koristiti svoj pametni telefon prije spavanja, ali nemate izbora..

Otvarate internet tražilicu i upisujete nešto kao: “kako zaspati za 5 minutaŽ”.

Uvijek ovo ž uleti!

Još i ž!

Mukama po spavanju kao da nema kraja.

Ako ste sretni i dobro birate doći ćete upravo na ovaj blog. A sada...

  • Sigurno već znate da je dobro popiti toplo mlijeko, ali vi ne pijete mlijeko.
  • Kupanje prije odlaska u krevet također pomaže, ali dovoljno ste razumni da se nećete ići tuširati u ponoć i trideset.
  • Soba u kojoj spavate treba biti mračna, ali vi cijeli život spavate s pritvorenim vratima tako da u sobu ulazi malo svjetla s hodnika.

AAARGH!

Čini se kao da je horor “Kako zaspati za 5 minuta” upravo postao fantazija.

Samo vam se čini. Za početak duboko udahnite i to tako da vam udisaj bude duplo kraći od izdisaja, baš kako nalaže 4-7-8 tehnika.

Sada kada ste malo manje napeti, a još uvijek ne spavate, pročitajte savjete koji provjereno uspavljuju u 5 minuta.

 

Spavajte goli

Kako zaspati za 5 minuta: Spavajte goli

Koliko god udobne bile, niti najmekše pidžame nisu udobnije od vlastite kože. Kada ste goli temperatura tijela je niža, a to vam pomaže da prije utonete u dubok san. Hladniji organizam lakše će uspostaviti ritam spavanja.

 

Pojedite bananu

Kako zaspati za 5 minuta: Pojedite bananu

Ako imate bananu negdje u blizini - sada je vrijeme da je pojedete. Iako hrana prije spavanja nije dobra ideja, banana je iznimka koja potvrđuje pravilo. Banana u sebi sadrži hormon sna - melatonin i aminokiselinu triptofan, a to su vaši saveznici za lakši i brži san.

 

Koristite miris lavande

Kako zaspati za 5 minuta: Koristite miris lavande

Stari Rimljani koristili su lavandu za pročišćivanje u kupeljama, a u srednjovjekovnoj Engleskoj lavanda se upotrebljavala kao afrodizijak dok se u skorijoj povijesti njenim cvjetovima pune jastuci kako bi bolje spavali.

Osim njenih cvjetova u jastucima, lavandu možete koristiti u obliku eteričnog ulja, kapnite nekoliko kapi ulja na posteljinu ili dvije do četiri kapi eteričnog ulja lavande u 4 dcl vrele vode i udišite pare. Ako imate problema s astmom - zanemarite udisanje lavande.

 

Provjerite madrac

Kako zaspati za 5 minuta: Provjerite madrac

Madrac nije stambeni objekt da se koristi generacijama, iako postoje ljudi koji tako misle. I stambene objekte treba renovirati s vremenom, a kvaliteta sna možda najviše ovisi o madracu - nemojte se vezati za vaš madrac. Let it go.

Sve više od 8 godina je za madrac previše. Koliko god on kvalitetan bio kada ste ga kupili i koliko god vi pazili na njega, madrac ima svoj rok trajanja. Madrac treba mijenjati iz higijenskih razloga, ali i zato što gubi svoju početnu udobnost i čvrstoću podupiranja tijela, a to je ključno za vaš dobar san.

Ako ne znate kakav madrac vam treba posavjetujte se s našim vodičem za odabir madraca.

Perfektni madraci 

 

Krevet je samo za spavanje i seks

Kako zaspati za 5 minuta: Krevet koristite samo za spavanje i seks

Ako ste student, ovaj savjet možda nije toliko isključiv - za sve ostale je.

Navikavate li se provoditi vrijeme na krevetu tijekom dana kada ne želite spavati, mozak će to zapamtiti i neće povezati krevet sa spavanjem. Tako nastaju problemi s uplovljavanjem u san.

Prije sna treba se opustiti. Problemi se rješavaju tijekom dana, ne idu s nama u krevet. Udžbenici iz medicine spavanja tvrde da je krevet samo za vođenje ljubavi i spavanje. Valjda je onda tako.

 

Za čitanje ovog teksta bilo vam je potrebno otprilike tri minute. Još pet i vi spavate.

Laku noć!

 

Zamijenite stari madrac kupite najudobniji jastuk