Početna Blog Uz pomoć vojne tehnologije napravili krevet protiv hrkanja

Uz pomoć vojne tehnologije napravili krevet protiv hrkanja

Datum objave: 10.02.2016

Hrkanje je jako čest problem i nije nimalo bezazleno.

Osim što može uzrokovati razne zdravstvene probleme, hrkanje je i socijalni problem te često uzrokuje bračne trzavice.

Borba protiv hrkanja bila je inspiracija za dizajn kreveta protiv hrkanja. Da, dobro ste čuli.

I to postoji.


 

Radi se o krevetu Starry Night tvrtke Leggett & Platt. Krevet koristi dijagnostičke alate koji prate pokrete tijela, reguliraju temperaturu spavanja i ublažavaju hrkanje. 

Cijena? Prava sitnica. Od 20 do čak 50 tisuća dolara.

Kako krevet može smanjiti hrkanje?

Starry Night krevet detektira hrkanje sa sustavom za detekciju profinjenih vibracija, koji je izvorno razvijen za vojne svrhe.

Nakon što krevet detektira da osoba hrče krevet automatski mijenja položaj, a ima mogućnost mijenjanja sedam različitih položaja. Nakon što osoba prestane hrkati, krevet se vraća u svoj prvobitni položaj.

 

Osim što ublažava hrkanje, ovaj krevet ima opciju reguliranja temperature pa umjesto da grijete cijelu sobu, možete grijati samo krevet.

Krevet bilježi kretnje tijela i uzorak disanja te daje savjete za poboljšanje kvalitete sna. 

Zvuči jako dobro, zar ne? 

Jedini problem je cijena koja iznosi od 20.000 do čak 50.000 dolara, ovisno o tome koje sve funkcionalnosti u krevetu želite.

S obzirom da si rijetko tko može priuštiti takav luksuz, donosimo vam prijedloge kako ublažiti hrkanje na druge, mnogo pristupačnije načine.

  1. Pokušajte izgubiti na težini. Deblji ljudi su skloniji hrkanju zbog masnog tkiva koje se skuplja u stražnjem dijelu grla. Ako smršavite i izgubite to masno tkivo, možete znatno smanjiti ili čak zaustaviti hrkanje.
  2. Počnite spavati na boku. Ako se tijekom noći nesvjesno okrećete na leđa pokušajte pričvrstiti tenisku lopticu na leđa. To možete učiniti tako zašijete čarapu na stražnju stranu pidžame ili majice i u nju stavite lopticu. Kada se prevrnute na leđa, nelagoda od teniske loptice će uzrokovati da se vratite opet na bok. Nakon nekog vremena, spavanje na boku će vam ući u naviku i bez teniskih loptica.
  3. Počnite vježbati. Redovito vježbanje također može pomoći kod hrkanja. Ako počnete vježbati najvjerojatnije ćete smršavjeti, ali i ojačati svoje mišiće ruku, nogu, trbušne mišiće, ali i mišiće u grlu. Jači mišići, znače i manje hrkanja. 
  4. Izbjegavajte alkohol i sedative. Alkohol i sredstva za smirenje će opustiti mišiće u vratu, a kada se mišići u vratu opuste javljaju se problemi s disanjem. 
  5. Uspostavite rutinu spavanja. Zajedno s partnerom stvorite zdravu rutinu spavanja i držite je se. Svaku večer idite na spavanje zajedno u isto vrijeme. Takav obrazac spavanja pomoći će vam da oboje bolje, a moguće je da ćete i manje hrkati.
  6. Prestanite pušiti. Lakše je reći nego učiniti, ali prestanak pušenja ključan je za bolji san, ali i općenito zdraviji i kvalitetniji život. Pušenje iritira membrane u nosu i grlu može blokirati dišne putove i uzrokovati hrkanje. Ako trebate pomoć za odvikavanje od pušenja - potražite je.
  7. Nabavite ovlaživač zraka. Suhi zrak može iritirati membrane u nosu i grlu, pa ako je utome problem ovlaživač zraka može pomoći.

Naravno, ključ svega je da se svaku noć dobro naspavate

Dobar san ključan je kako bi mogli funkcionirati u svim sferama života. Važan je za naše zdravlje, kako psihičko tako i fizičko, i zato je važno svaku noć osigurati sebi dozu toliko potrebnog noćnog sna.

Ako vam zbog hrkanja to nikako ne polazi za rukom, najbolje bi bilo da se konzultirate sa svojim liječnikom.

Postavi nam pitanje