Početna Blog Kako vam masaža može pomoći da bolje spavate

Kako vam masaža može pomoći da bolje spavate

Datum objave: 23.03.2016

Kvalitetan san nužan je za naše psihičko i fizičko zdravlje, no mnogi od nas se suočavaju s raznim poteškoćama kod spavanja.

Nedovoljno sna ili nekvalitetan san nisu nimalo bezazleni.

Ako vam se često događa da ne možete spavati ili da se tijekom noći često budite, a onda ste tijekom dana umorni i pospani - moguće je da patite od kroničnog nedostatka sna.

Kronična neispavanost je ozbiljan problem i utječe na vaše zdravlje na mnogo načina:

  • smanjuje vašu učinkovitost na poslu
  • smanjuje brzinu vaših reakcija (izuzetno važno za vozače)
  • utječe na debljanje
  • povećava rizike od kroničnih bolesti

 

Kronična neispavanost uzrokuje ekstremni umor, probleme s koncentracijom i općenito loše utječe na raspoloženje i način kako se osjećamo.

Stručnjaci stalno upozoravaju kako je izrazito važno organizmu osigurati dovoljno sna. Općenite preporuke za dobar san su zdrava prehrana, vježbanje, izbjegavanje kave i alkohola, no otkriveno je kako i masaža može biti izrazito učinkovita kod poboljšanja spavanja.

Istraživači čuvene klinike Mayo misle kako masaža može pomoći kod nesanice uzrokovane stresom. Uz to, istraživači Mayo klinike smatraju kako masaža pomaže i kod sljedećih zdravstvenih poremećaja:

  • tjeskoba
  • probavne smetnje
  • fibromialgija (kronična bol)
  • glavobolje
  • sportske ozljede
  • poremećaji temporomandibularnog zgloba (zglobovi na licu koji spajaju lubanju s čeljusti)

Što je masaža i vrste masaže

Masažu je moguće definirati kao primjenu sustavne manipulacije mekih tkiva u terapijske svrhe. Premda postoje različiti elektronički aparati za masažu, ručna masaža je zasigurno najefikasnija metoda, jer dodir i fizički kontakt djeluju smirujuće. Preko kože, masaža djeluje na mišićni, živčani i limfni sustav i djeluje okrepljujuće.

Postoji jako mnogo vrsta masaže, a mi ćemo nabrojati neke od njih:

  1. Klasična masaža. Ova je masaža idealna za opuštanje napetosti u mišićima i poboljšanje cirkulacije.
  2. Relaksirajuća masaža. Nježna masaža namijenjena prvenstveno smanjenju stresa. Učinci se poboljšavaju primjenom rauzličitih eteričnih ulja i smirujuće glazbe.
  3. Sportska masaža. Namijenjena je ljudima koji su uključeni u sportske aktivnosti kako bi se spriječile ili tretirale ozljede, odnosno kako bi se ubrzala regeneracija mišića.
  4. Medicinska masaža. Ova masaža se fokusira na specifiče probleme poput bolova u vratu i leđima, problema s kralježnicom, glavobolja i drugih.

Kako masaža može pomoći kod nesanice

Redovna masaža može nam pomoći da se osjećamo bolje i smanjimo učinke stresa na organizam. S obzirom na to kako je stres jedan od glavnih uzročnika nesanice, masaža nam može pomoći i da bolje spavamo. 

Do tih je zaključaka došlo i Američko udruženje za terapijsku masažu (American Massage Therapy Association - AMTA). Prema njihovim istraživanjima masaža može pomoći osobama svih dobi da bolje i kvalitetnije spavaju.

Korisna je za poboljšanje sna djece, dojenčadi, odraslih i starijih osoba.


Masaža će pomoći osobama svih dobi da bolje spavaju

 

Unatoč brojnim prednostima, masaža ipak ima neke svoje rizike pa ako patite od određenih bolesti bilo bi dobro da se prije tretmana masaže posavjetujete sa svojim liječnikom. 

Posavjetujte se s liječnikom prije masaže ako imate:

  • poremećaj zgrušavanja krvi ili uzimate lijekove za razrjeđivanje krvi
  • opekotine ili otvorene rane
  • duboka venska tromboza
  • prijelom
  • teška osteoporoza
  • trombocitopenija 

Sve u svemu, čini nam se kako je masaža zdravo i pametno rješenje kako pobijediti nesanicu i stres.

Radi se o metodi koja pomogla mnogim ljudima u prevladavanju poteškoća sa spavanjem pa prije nego posegnete za tabletama za spavanjem - otiđite na masažu :)

Mi svakako hoćemo.

Naravno, nakon masaže najbolje je leći na udoban i kvalitetan madrac. I onda vjerujemo kako kvalitetan san neće izostati;)

Nađite madrac za sebe