Početna Blog Pobijedite nesanicu u menopauzi

Pobijedite nesanicu u menopauzi

Datum objave: 13.11.2015

Napadi vrućine i crvenila, noćno znojenje, trnci u rukama i stopalima, napadi vrtoglavice, gubitak apetita…

Sve su to simptomi menopauze - potpuno prirodnog događaja u životu svake žene.

Osim fizioloških simptoma, ovo razdoblje može biti obilježeno gubitkom energije, otežanim spavanjem i lošim raspoloženjem.

Iako se menopauza ne može izbjeći, postoje načini kako se mogu ublažiti simptomi.

Pročitajte tekst i doznajte što je menopauza i kako se nositi s njom.

Menopauza: koji simptomi se pojavljuju

Menopauza predstavlja prirodni proces u životu svake žene. Svaka žena, bez obzira je li liječnica, blagajnica ili domaćica, kad tad će proći kroz tu fazu. To je vrijeme kad žena više ne može ostati u drugom stanju.

Dob u kojoj dolazi do te promjene je između 45. - 55. godina života. Simptomi menopauze mogu početi polako i trajati 2 do 6 godina do konačne zadnje menstruacije.

Menopauza sa sobom donosi brojne tegobe poput navale vrućine, noćnih znojenja, psihičkih tegoba kao što su brze promjene raspoloženja, umor, nesanica, otežana koncentracija i glavobolja.

Istraživanja ukazuju da 40-64% žena u menopauzi ima poremećaje spavanja.

Osjećat ćete se bolje stjecanjem znanja o onome što možete napraviti u vezi menopauze i razgovarajući sa svojim liječnikom o vašim simptomima.


Kod žena u menopauzi se javljaju različite tegobe

Nesanica kao tegoba u menopauzi

Postoje dvije glavne vrste ženskih hormona, a to su estrogen i progesteron. Oni utječu na ponašanje žena u svim životnim dobima, pa tako i tijekom menstrualnih ciklusa.

U fazi menopauze, pada nivo tih hormona i upravo zbog toga se javlja nesanica kod žena.

Kako se nositi s nesanicom u menopauzi?

Uzimajući u obzir dobru higijenu spavanja, trebalo bi izbjegavati:

  • drijemanje tijekom dana
  • pijenje kave nakon ručka
  • vježbanje ili pijenje alkohola unutar 6 sati prije polaska u krevet
  • lijeganje na počinak u stanju osjećaja gladi ili prejedenosti
  • korištenje nikotina noću
  • uzimanje tableta za spavanje
  • odlazak u krevet prije nego se osjećate pospano…

Također, ako ne zaspite unutar 20 minuta, ustanite iz kreveta i radite nešto drugo što vas opušta sve dok ne osjetite pospanost. Tako ćete stvoriti predodžbu spavaće sobe kao mjesta za spavanje, a ne kao izvor frustracija.

Tjelesna aktivnost za bolji san u menopauzi



Šetnje su vrlo korisne za ublaživanje tegoba

 

Tjelovježba se preporučuje svima, bez obzira na dob i spol, a mogla bi vam pomoći i u svladavanju problema sa spavanjem u menopauzi.

Čak i ako niste u formi, nikada nije prekasno da započnete s vježbanjem.

Tehnike opuštanja poput vježbi disanja, vrlo su korisne su u terapiji za nesanicu i općenito mogu poboljšati kvalitetu vašeg života.

Isprobajte jogu ili pilates, uživajte u vožnji biciklom, plivanju, laganom kardio treningu na spravama ili aktivnom radu u vrtu.

Prilikom šetnje ili plesa sa svojim partnerom, možete spojiti ugodno s korisnim! ;)

Prirodni pripravci protiv nesanice

Protiv nesanice u menopauzi možete se boriti i uz pomoć prirodnih pripravaka.

Je li vam poznata biljka Black Cohosh?

Ona prirodno raste na istočnoj obali Sjeverne Amerike, a njezin ekstrakt uveden je i u ginekologiju, gdje se koristi kao prirodna hormonalna terapija za regulaciju klimakterijskih tegoba i menstrualnih poremećaja.

Black Cohosh sadrži nekoliko tvari koje djeluju kao prirodni estrogen, čime pruža učinkovitu pomoć kod nesanice i drugih tegoba menopauze. Ova biljka dostupna je u kapsulama.

Kao druga solucija, postoji čaj od korijena ljekovite biljke - odoljena, koji također ublažava nesanicu kod žena u menopauzi.

Na kraju, ako vam ništa od navedenog ne pomaže, možete se obratiti svome liječniku. On vam može pripisati antidepresive ili lijekove za spavanje.


Menopauza je prirodan proces, dakle - samo opušteno

 

Menopauza nije razdoblje patnje, već prirodan proces, koji prolazi svaka žena.

Stoga pokušajte riješiti nesanicu pomoću navedenih korisnih savjeta i uživajte u prirodnoj promjeni koju prolazi vaše tijelo.

postavi nam pitanje