Početna Blog Top 5 trikova za sretno jutro i ostatak dana

Top 5 trikova za sretno jutro i ostatak dana

Datum objave: 10.10.2016

04:45 - Zvoni alarm

05:00 - Nakon što ste već tri puta odgodili alarm, napokon ga isključujete i prisilite se na izlazak iz udobnog kreveta

05:15 - Ispijate kavicu

05:30 - Tražite ključeve od kuće i auta te žurno odlazite na posao

06:00 - Nadamo se da ste stigli na posao

09:30 - Vrijeme je za pauzu. Umjesto da odete na gablec, ispijate hektolitre kave

12:30 - Umorni ste kao pas i brojite sekunde do kraja radnog dana

A spavali ste kojih sedam sati… Pa zašto ste toliko umorni?

Odgovor možda leži u jutarnjoj rutini. Razina energije kroz dan lako se može predvidjeti s obzirom na to kakvo vam je jutro bilo, tj. što ste prvo uradili kad ste se digli iz kreveta.

Zašto jutarnji nalet energije toliko kratko traje?

Tipičan stresni početak dana može vas privremeno razbuditi, ali ćete svoj danak platiti kasnije tijekom dana.

Niska energija iscrpljuje kreativnost, koncentraciju i motivaciju, a da ne spominjemo koliko ste zbog umora razdražljivi i odbojni drugima.

Prema medicinskom centru Duke, jutarnja odmorenost u kombinaciji s povećom količinom kofeina i hormona stresa daje iznenadni nalet energije i budnosti. Ali ova adrenalinska bomba je zapravo kratkog vijeka. Jednom kada ispari, vrijeme za krevet.

Zato je mnogo bolje započeti dan u laganini, dopuštajući svojem tijelu da se opusti i pripremi za radni dan.

Evo nekoliko ideja kako se možete probuditi odmorni i svježi te takvi ostati tijekom cijelog dana smiley

1. Rolete spustite na pola

Nemojte do kraja spuštati rolete u spavaćoj sobi

Znate onaj osjećaj kad se iznenada probudite, još ste dezorijentirani i ne znate što se događa?

To sve radi zvuk alarma koji vas budi iz dubokog sna. Odmah u startu šokirate svoje tijelo koje nema vremena da iz dubokog sna postepeno dođe do faze lakog sna i na kraju do buđenja.

Pa zato rolete na prozoru spustite samo na pola jer kada prirodna svjetlost polako dolazi u sobu, vaš mozak dobiva signalizaciju da uspori proizvodnju melatonina - hormona spavanja i pojača proizvodnju adrenalina.

Znači iz dubokog sna polako ulazite u laganiji san. Tada zvuk budilice neće više biti toliki šok za vaše tijelo.

2. Protegnite se u krevetu

Protegnite se u krevetu

I prije nego otvorite oči, protegnite se poput mačke. Tako ćete ubrzati protok krvi, a vaše tijelo i unutarnji organi će se obogatiti kisikom.

Podignite ruke, protegnite prste, pa zapešća. Zatim prijeđite na nožne prste i noge. Na kraju razgibajte vrat i leđa i spremno iskočite iz kreveta.

3. Navečer pripremite odjeću za hitne slučajeve

Pripremite odjeću dan ranije

Priznajmo... I onim najorganiziranijma se ponekad zna dogoditi da previše puta pritisnu na snooze gumb i onda žure na posao.

Za ovakve hitne slučejeve, prije nego što odete u krevet, pripremite odjeću za jutro. Prebacite odjeću preko stolca ili fotelje u sobi, a ako na posao nosite nakit, stavite ga na noćni ormarić.

U hodniku, pokraj izlaznih vrata, postavite neku malu zdjelu. U njoj držite ključeve od stana, auta, novčanik i sve ostale potrebne sitnice. Tako ćete imati sve na jednom mjestu.

4. Slušajte glazbu

Slusajte omiljenu glazbu u krevetu

Ujutro, kada ste još u krevetu ili se polako počinjete pripremati za posao, stavite slušalice na uši i slušajte glazbu kojih 10-15 minuta.

Ili neka vas umjesto iritantnog zvuka budilice probudi vaša omiljena pjesma. Naime, tijekom noći znamo imati kreativne i pametne snove, a slušanje glazbe će pomoći u da ove imaginarne misli oblikujete u realne planove.

5. Operite zube

Operite zube ujutro

S čistim zubima osjećat ćete se svježe i spremno za početak dana. Tijekom noći se u ustima gomila više od 300 vrsta bakterija, pa će i brzo četkanje zubi prije posla biti dovoljno da uklonite jutarnji loš zadah.

Naravno, ako imate vremena, preporučujemo da se na brzinu istuširate prije posla.

Znamo da se većini vas to baš i neće dati jer to znači da ćete se morati i ranije probuditi za posao. No jutarnje tuširanje je itekako korisno, pogotovo ako se pretjerano znojite tijekom noći. Osvježit ćete se i razbuditi svoj organizam za cijeli dan.

Na internetu smo naišli na pomalo čudan, ali super savjet. Naime, neki preporučuju staviti plastičnu stolicu ispod tuša. Sjednete na stolicu i pustite vodu da vam teče po leđima - poput masaže. Nakon ovakvog tuširanja trebali bi se osjećati puni energije i opuštenije.

Eto, očito ne postoji bezveze izreka: 'Po jutru se dan poznaje'.

Ako vam je jutro previše stresno, takav će vam biti i ostatak dana. Zato krevet naoružajte udobnim madracem i jastukom smiley

Neka vam spavanje ne pokvari dan!

Pogledajte naše perfektne madrace