Početna Blog Kada smo umorni, više jedemo… a zašto?

Kada smo umorni, više jedemo… a zašto?

Datum objave: 18.04.2018

Jeste li primijetili?

Kasno ste se vratili kući u subotu navečer i rano probudili u nedjelju. I cijelu nedjelju vam se stalno nešto jede…

Da, doista postoji veza između nedovoljno spavanja i većeg apetita.

Kako se debljamo jer ne spavamo dovoljno?

Mnogi misle da su oni koji dugo spavaju lijeni te da se tako osoba brže deblja. No, zapravo je suprotno.

Ako tijelo nema dovoljno odmora i sna, ne može kontrolirati hormone koji utječu na glad.

Kada smo neispavani tijelo luči hormon gladi - grelin te proizvodi manje količine hormona leptina koji organizmu daje do znanja da smo siti.

Ako smo neispavani, često nam je hrana zamjena za izgubljenu energiju pa češće posežemo za nezdravim obrocima - za čokoladicama koje su nam uvijek tu negdje blizu kako bi nas napunile energijom.

Situacija je još gora ako patite od nesanice, tada tijekom noćnih epizoda često odlazite i do hladnjaka.

Vjerujte, niste jedini, ali mnogi stručnjaci potvrđuju da takvi nezdravi obroci često puta dovode do pretilosti i štete organizmu.

Spavanje vašem organizmu donosi odmor i tako priprema energiju za užurban dan koji vas čeka kada se probudite.

Kako se dobro naspavati i biti fit?

Pravilna prehrana ključ je zdravlja, ali i kvalitetnog spavanja. Ako imate problema sa spavanjem, umjesto onih čokoladica i peciva, izaberite sljedeće namirnice:

Ako se želite riješiti nesanice i poraditi na svojoj liniji, evo nekoliko namirnica koje možete ponijeti u svoj udoban krevet.

Bademi pospješuju san i sprječavaju nastanak bora

Bademi

Isto kao i povrće, pomažu lučenju melatonina i štite kožu od utjecaja okoliša i stvaranja bora. A sigurno ne želite da vam vitku liniju pokvari nastanak bora.

Banane

Bogate su kalijem i sadrže aminokiseline koje pospješuju spavanje i stvaraju serotonin - hormon sreće. One su slatke, a  složit ćete su da su definitivno bolji izbor od čokolade koju trenutno držite u ruci 

Zeleno povrće

Kada spavamo, naše tijelo proizvodi hormon spavanja melatonin kojeg pospješuje povrće poput špinata, kelja, boba, mrkve. Dakle, pojedite nešto zdravo prije spavanja i spavat ćete kao mala beba.

Povrće potiče proizvodnju melatonina

Zašto je i krevet važan za spavanje?

Kako bi se organizam dobro odmorio i da bi se naspavali, vrlo je bitno na čemu spavate.

Kao što biramo udobnu obuću za lak korak, isto tako je bitno da više pažnje posvetimo odabiru pravog madraca za krevet. Ipak, skoro trećinu života provodimo spavajući.

Zato je vrlo važno odabrati krevet i madrac koji su usklađeni i koji odgovaraju vašim navikama spavanja, podupiru tijelo, a trajni su i udobni.

Kvalitetan krevet i madrac doprinijet će regulaciji sna, opuštanju tijela te rješavanju nesanice.

Za kvalitetan san potreban je kvalitetan madrac

 

Spavate li na udobnom i kvalitetnom madracu, budite sigurni da ćete si osigurati pravilno spavanje, izliječiti bolove u leđima pa se tako i riješiti nesanice.  

Odabirom pravog kreveta i madraca, on postaje vaš mali raj i oaza iz koje se nećete htjeti probuditi ujutro.

Pravi madraci za tebe