Početna Blog 7 savjeta za ugodno spavanje po zimi

7 savjeta za ugodno spavanje po zimi

Datum objave: 20.11.2015

Zima je doba godine koje donosi promjene. Duge i tople ljetne večeri mijenjaju kratki i hladni dani i hladne noći.

Te promjene utječu i na našu rutinu spavanja i mnogi imaju problema s usnivanjem po zimi.

Zato donosimo nekoliko savjeta kako osigurati dobar san i kada se temperature spuste ispod nule.

1. Okrenite madrac na „zimsku“ stranu

Većina današnjih madraca napravljena je u skladu sa zimskim i ljetnim uvjetima, kako bi nam pružili ugodan san tijekom cijele godine.

Dok ljetna strana pruža osjećaj svježine pošto je napravljena od pamuka, zimska strana napravljena je od vune pa osigurava toplinu.

Stoga za početak okrenite madrac na pravu stranu.

2. Podesite sobnu temperaturu

Temperatura u sobi može više-manje utjecati na vašu sposobnost da zaspite.

Zbog toga sobu trebate dobro prozračiti prije spavanja.

Iako vam se to ne čini baš privlačno zbog ulaska velike količine hladnog zraka, upravo će vam on pomoći da lakše zaspite i bolje se odmorite.

Idealna temperatura u spavaćoj sobi je između 16 i 18 °C - dakle, blago niža nego u ostalim prostorijama.

3. Ugrijte se toplim napitkom

Topli napitak je idealan izbor da se ugrijete i lakše utonete u san.

Nećete pogriješiti ako popijete vruću čokoladu, kakao, čaj od kamilice ili metvice...

Ugrijte se toplim napitkom

 

4. Pravilno se odjenite i pokrijte

Odaberite dobru pidžamu. Iako mnogi smatraju pamučne pidžame najboljima, one nisu uvijek i najtoplije.

Pamuk upija vlagu, pa ako se znojite tijekom noći, mogli biste se ujutro probuditi u vlažnoj i hladnoj pidžami. To bi moglo stvoriti dodatan osjećaj hladnoće.

Dobar odabir su pidžame od flanela koje su obično vrlo tople i udobne.

Ako vam je hladno za noge - obucite čarape. Za ovo doba godine najbolji izbor su termo čarape.

Umjesto da se vi jako zabundate za spavanje, pored kreveta stavite dodatne pokrivače.

Moći ćete se pokriti ako vam bude hladno, a i stvorit ćete ugodnu atmosferu.

5. Nabavite električni pokrivač

S električnim pokrivačem će se onaj ugodan osjećaj toplog tuša nastaviti u krevetu, pa će vas zazibati u san ;)

Temperaturu pokrivača možete prilagoditi onoj koja vam najbolje odgovara.

Na pokrivaču možete ležati ili se njime pokriti, a pročitajte i upute za korištenje, te ih se pridržavajte zbog svoje sigurnosti.

6. Otuširajte se toplom vodom

Za hladnih dana, malo što nam odgovara kao dugo tuširanje vrućom vodom.

Na taj način se ugrijemo, no stručnjaci upozoravaju kako je to jedna od najgorih stvari koju možemo uraditi za svoju kožu.

Doktori savjetuju kako temperatura vode za tuširanje nikako ne bi smjela prolaziti 43 stupnja.

Stoga se tuširajte toplom vodom i nikako ne dulje od 5 minuta.

Naravno da nećete na tuširanje ići s termometrom u ruci, no ukoliko se vaša koža prilikom tuširanja vidno zacrveni, to je znak da je voda prevruća.

7. Osigurajte i svom mališanu ugodan san zimi

Pobrinite se i da vašem mališanu bude udogno

 

Ako vaše dijete ima nemiran san, pa redovito izbaci sa sebe pokrivač, možda ne bi bilo loše da ga stavite u vreću za spavanje.

To je udobna i mekana plišana vreća koja bebi osigurava potrebnu toplinu i zaštitu za ove zimske noći.

Ponekad čak i male stvari mogu imati velik učinak.

Iskoristite neki od ovih savjeta i vaš mali raj vas čeka! :)

postavi nam pitanje