KOŠARICA (0)
FAVORITI
HR
  • HR
  • EN

Hladna i mračna jutra - kako se lakše ujutro probuditi i razbuditi?

Hladna i mračna jutra - kako se lakše ujutro probuditi i razbuditi?

Datum objave: 2020-10-11 21:42:41 +0200

Hladna i mračna jutra, a vi u vašem divnom Parizu, Milanu, Londonu, New Yorku. Ne, ne mislimo na svjetske metropole, nego na udobne Perfecta dreams krevete iz kojih se često ne želimo ustati. Vjerujemo da bi se mnogi po zvuku budilice radije okrenuli na drugu stranu i još malo uživali u toplom krevetu i carstvu snova. (evo i linka na naše krevete).

Buđenje je svima teže u jesenskim i zimskim mjesecima, kada su jutra hladna, maglovita, kišovita... i zato smo vam pripremili nekoliko vrlo korisnih trikova koji će vam pomoći kako da se lakše probudite i razbudite.

1. Prvo što mnogima pada namet pod pojmom razbuđivanje je šalica kave ili crnog čaja. I istina, kofein odlično razbuđuje. Prva stvar za kojom svi potežu ujutro je šalica crne kave. Iako je kava prva na listi, njen utjecaj na organizam brzo blijedi, pa vas samo navodi da je pijete još više. Naime, šalica kave ubrzava vaš puls na 100 otkucaja u minuti, umjesto jutarnjih 60 do 70 otkucaja, što vas čini razbuđenijim. Djelovanje opada nakon sat vremena, stoga vam savjetujemo da kombinirate još neku od metoda razbuđivanja. Kavu nikada nemojte piti na prazan želudac jer može uzrokovati žgaravicu i ostale želučane probleme.

2. Vitamin C koji se u velikoj količini nalazi u limunu pomoći će da vas razbudi, čak i samo mirisom. Sok od cijeđenog limuna pomoći će da se razbudite, ali također pazite da ga ne pijete na prazan želudac jer bi mogao oštetiti sluznicu želuca radi kiselosti.

3. Sasvim je normalno da se tijelo i mozak uspavaju kada se nalaze u zatamnjenom prostoru ili kada je mrak. Kako bi se potpuno razbudili, trebate u kuću pustiti što više danjeg svjetla. Odlično bi bilo kada biste mogli prije odlaska na posao malo prošetati jer je izloženost svjetlosti direktno povezana s proizvodnjom melatonina u organizmu, a taj hormon igra veliku ulogu u regulaciji spavanja. Za kvalitetu spavanja važan je i odabir kvalitetnog i udobnog madraca i kreveta

4. Hladnoća je također jedan od načina koji će vas instantno razbuditi. Hladnoća skuplja krvne žile, a utječe i na aktiviranje dijela mozga koji regulira budnost. Ako ste na poslu i ne znate kako se razbuditi, otvorite prozor i pustite malo svježeg zraka i svjetla u ured, sigurno će pomoći.

5. Nakon buđenja te izlaska iz kreveta tijelo će vam biti zahvalno ako se razgibate. Ne brinite nećemo vas „tjerati“ da prije posla trčite ili idete na bazen na plivanje, nego ćemo vam reći da izvrsno može poslužiti i ples. Protegnite se, pustite si glazbu, malo se rasplešite i prikupite energiju za cijeli dan.

6. A dan zna biti vrlo naporan i dug. No, bez obzira na to pokušajte ići na spavanje uvijek u isto vrijeme, po mogućnosti oko 23 sata. To će vam pomoći da dobije najkvalitetniji noćni odmor i da se ujutro lakše razbudite. Rutina i uredni odlasci na spavanje vrlo su važni, no važno je i odabrati pravi krevet i madrac koji odgovara vašem omiljenom načinu spavanja. Tvrđi madraci izvrsni su za ljude koji imaju bolove u leđima i vole spavati na leđima, a mekanije vole oni koji spavaju na boku ili trbuhu. Našu ponudu madraca možete istražiti na ovom linku, a isprobati ih možete u našim prodajnim salonima diljem Hrvatske. Za više informacija posjetite www.perfecta.hr.

KATALOG MADRACA

Još se uvijek niste odlučili koji biste madrac kupili?

PREUZMITE KATALOG I DETALJNO PROUČITE SVE KARAKTERISTIKE NAŠIH MADRACA, NADMADRACA, PODNICA I JASTUKA: