KOŠARICA (0)
FAVORITI
HR
  • HR
  • EN

Kako ljeti lakše i kvalitetnije zaspati?

Kako ljeti lakše i kvalitetnije zaspati?

Datum objave: 2020-07-06 00:34:14 +0200

Ljeto je najgore godišnje doba za spavanje. Vrućina, buka, komarci, kratke noći... samo su vrh ledenog brijega zašto mnogi ljeti spavaju vrlo nekvalitetno i ispekidano. No, kako si pomoći? Možemo li ipak nešto učiniti da lakše zaspimo i kvalitetnije spavamo? Naravno, pripremili smo vam najvažnije savjete koji provjereno djeluju za lakši i kvalitetniji san po vrućinama.
1. Visoke temperature i znojenje najčešći su razlog zašto mnogi dugo u noć ne mogu zaspati. Jastuk natopljen znojem, vrućina, okretanje, osjećaj kao da krevet isijava... Za početak, ono što možete je dobro rashladiti sobu i posteljinu prije spavanja. Nije baš zdravo spavati s upaljenim klima-uređajem, ali par sati prije odlaska u sobu, obavezno rashladite sobu na cca 22 stupnja te ju u potpunosti zamračite, a potom neposredno prije odlaska na spavanje otvorite prozor. Noću se temperatura ipak spušta i godit će vam jutarnji svježi zrak.
2. Ponekad nije dovoljno rashladiti zrak, nego je potrebno osvježenje posteljine. Za to se poslužite starim trikom - stavite posteljinu ili svoju pidžamu nakratko u zamrzivač. Naime, hladna pidžama ili plahta pomoći će vam da osjetite hlađenje, no ne zaboravite plahtu ili pidžamu staviti u najlon vrećicu kako se ne bi smočile.
3. Još jedna metoda hlađenja posteljine i kreveta je upotreba termofora. Naime, zimi odličnu griju, a ljeti mogu biti super stvar za hlađenje. Napunite ga vodom i zamrznite. Svaku večer prije odlaska na spavanje, stavite ga u krevet, a ako nemate termofor poslužit će i hladna termosica koju možete staviti na koljena, gležnjeve, zglobove, vrat i lakat.
4. Mnogi ljeti spavaju goli, ne pokrivajući se s plahtom, no ako se puno znojite bit će vam puno ugodnije u laganoj širokoj odjeći koja će upijati znoj. Odjeća svakako mora biti od prirodnih materijala, a za ljeto savjetujemo organski pamuk ili prirodnu svilu.
5. Pripazite što i kada jedete. Nutriconisti savjetuju da izbjegavate teško probavljivu, slatku i masnu hranu prije spavanja te da se suzdržite bilo kakvog jela barem dva do tri sata prije odlaska na spavanje. Hrana bogata proteinima čak će zagrijati tijelo, a sličan efekt imat će i sladoled s kojim se mnogi "nagrađuju" i hlade prije odlaska na spavanje. Ni, alkohol nije dobar za vaš san. Iako će vas možda malo uspavati, spavat ćete pliće i nekvalitetnije.
6. Svi oni koji ne mogu gladni u krevet - idealno je ljeti pojesti porciju rashlađenih višanja. Omiljena ljetna voćka sadrži četiri važne kemikalije za regulaciju sna – melatonin, triptofan, kalij i serotonin. Zajedno, uspavljuju vas osjećajem blažene doze dremljivosti. Bogate su antioksidansima i anti-upalnim svojstvima koji poboljšavaju kognitivnu funkciju, uključujući i mogućnosti reguliranja ciklusa spavanja i buđenja. Nije čak niti važno konzumirate li višnje kao voćku ili kao napitak. Istraživanja pokazuju da sok od višnje također predstavlja mogućnost poboljšanja trajnosti i kvalitete sna.
7. Tuširanje u hladnoj vodi zasigurno će pomoći da se rashladite i da zadovoljniji krenete na spavanje. No, nemojte pretjerivati s hladnom vodom jer se tijelo nakon hladne vode krene grijati. Tuširanje neka bude s mlakom, za stupanj do dva hladijnom vodom nego inače.
8. Hidratacija mora ići i iznutra, tako da nakon tuširanja popijete 1-2 dcl hladne vode koja će spriječiti dehidraciju tijekom noći, a istovremeno i noćno buđenje i odlazak na toalet.
9. Ono što vrijedi ljeti, vrijedi i inače - ugasite sve elektroničke naprave barem pola sata prije odlaska na spavanje, a ako volite čitati knjigu, neka to bude neka umirujuća literatura, a ne psihološki triler. Vaše tijelo i um trebaju odmor, a isto tako i udobnost. Ako vam treba udoban madrackrevet, jastuk znate gdje ćete ga naći. Našu ponudu možete provjeriti na webu i na našim prodajnim salonima diljem hrvatske.
KATALOG MADRACA

Još se uvijek niste odlučili koji biste madrac kupili?

PREUZMITE KATALOG I DETALJNO PROUČITE SVE KARAKTERISTIKE NAŠIH MADRACA, NADMADRACA, PODNICA I JASTUKA: