KOŠARICA (0)
FAVORITI
HR
  • HR
  • EN

Kako si olakšati povratak s godišnjeg odmora u realnost?

Kako si olakšati povratak s godišnjeg odmora u realnost?

Datum objave: 2020-08-30 13:35:03 +0200

Dok ležimo na rajskoj plaži, slušamo šum mora i uživamo u plavetnilu, zadnja stvar o kojoj razmišljamo je povratak u ured - u jutarnje gužve do posla, stisnut raspored sastanaka, rokove koje moramo ispoštovati. No, to zapravo uopće ne čudi. Život na godišnjem je zapravo idealan. Više smo u prirodi, više se odmaramo, spavamo, opuštamo, zabavljamo, družimo...
Većini jako teško pada povratak s godišnjeg odmora, bez obzira koliko zapravo voljeli svoj posao. U medicini je uvedena i dijagnoza postgodišnje depresije (Post Vacation Blues), a u psihologiji je poznat termin depresije nakon putovanja (PTD, post-travel depresion) koja se prepoznaje po umoru, gubitku apetita, jakom osjećaju nostalgije, a u težim slučajevima čak i po ozbiljnim simptomima depresije.

Što možemo učiniti? Pripremili smo vam par vrlo važnih savjeta koji vam mogu pomoći:

1. Povratak s godišnjeg zadnji dan, i to kasno navečer, prema psiholozima, najgora je stvar koju možemo napraviti. Ne samo da to znači da direktno s mora dolazimo u ured nego ćemo sigurno zapeti u gužvama na cesti ili aerodromima, što nas može još više iživcirati. Psiholozi zato savjetuju da s godišnjeg vratimo dan ili dva ranije, ali ne tako da to bude tek puki povratak, već da taj jedan ili dva dana iskoristimo za odlazak na masažu, večeru, druženje s prijateljima ili u kino, odnosno da radimo sve ono što inače radimo u slobodno vrijeme.

2. Kod povratka u normalni životni ritam nakon godišnjeg odmora posebnu pažnju treba obratiti na prehranu i tjelesnu aktivnost.
Naime, snažan i očišćen organizam lakše se bori sa svim izazovima, a mnogi nutricionisti ističu da je prehrana koja se ciljano provodi neposredno prije povratka svakodnevnim obavezama ključna u uspostavljanju ravnoteže i bržoj prilagodbi organizma. Trebalo bi izbjegavati masnu i začinjenu hranu, prženu ili pohanu, orijentirati se na namirnice koje su bogate nutritivnim vrijednostima i termički obrađene. Naravno, preporuka je jesti što više svježeg voća i povrća. Također, mnogi na godišnjem odmoru shvate da su u lošoj tjelesnoj formi i da se trebaju više baviti fizičkom aktivnošću. Iskoristite taj entuzijazam i nakon povratka na posao i dalje vodite aktivan život.
Posjećujte teretanu ili se počnite baviti nekom fizičkom aktivnošću poput trčanja, vožnje bicikla, rolanja ili bilo čega drugog primjernog vašoj dobi i mogućnostima.

3. Kad se vratite na posao, porazgovarajte s kolegama o godišnjem odmopru, a onda krenite s poslom. Odmah se prihvatiti velikog posla prvi radni dan, psiholozi su također proglasili lošim izborom, te tvrde kako se ne samo prvi nego nekoliko prvih dana ne bismo trebali previše opterećivati poslom, nego bi se trebalo postupno uhodavati kako bi nivo stresa bio manji i postupniji.

4. Kvalitetan san je od ključnog značaja za lakše suočavanje sa svim dnevnim izazovima, a pomaže da se lakše prebrodi ono teško vrijeme nakon povratka s godišnjeg odmora u svakodnevnu rutinu. Kako biste ubrzali proces povratka s godišnjeg odmora važno je dobro se naspavati, a ako imate djecu taj proces prilagodbe na rutinu treba još i ranije započeti. Nekoliko dana prije povratka na posao odite ranije spavati kako bi ujutro bili spremni za izazove. Ako ste shvatili na godišnjem odmoru da je vrijeme za pronalazak novog kreveta, madraca ili jastuka, evo linka na naš web shop u kojem možete proučiti našu ponudu.

5. I za kraj - otkrit ćemo vam jedan važan savjet: prvi dan nakon povratka s godišnjeg treba početi planirati novi godišnji. Psiholozi tvrde da planiranje godišnjeg jednako opušta kao i sam godišnji, a pomisao da ćete jednog dana opet na godišnji ima važnost svjetla na kraju tunela. Uživajte planirajući vikende, izlete, godišnje odmore i lijepo sanjajte i sanjarite u vašim krevetima. (Trk na ponudu naših kreveta, madraca, jastuka, podnica...)

 

KATALOG MADRACA

Još se uvijek niste odlučili koji biste madrac kupili?

PREUZMITE KATALOG I DETALJNO PROUČITE SVE KARAKTERISTIKE NAŠIH MADRACA, NADMADRACA, PODNICA I JASTUKA: