KOŠARICA (0)
FAVORITI
HR
  • HR
  • EN

Najdraža dijeta - Znate li da spavanjem sat vremena dulje topite kilograme?

Najdraža dijeta - Znate li da spavanjem sat vremena dulje topite kilograme?

Datum objave: 2020-08-16 23:36:11 +0200

Često se priča o blagodatima spavanja na vaše psihičko i fizičko zdravlje. Odmorni i naspavani bolje rasuđujemo, lakše pamtimo i učimo, bolje smo koncentrirani, bolje raspoloženi i optimističniji, odmornije i atraktivnije izgledamo... Mogli bi unedogled nabrajati pozitivne učinke dobrog sna, no jeste li znali da sat vremena duljeg sna, može dramatično utjecati na vaš izgled i vaše kilograme?

Naime, američki znanstvenici u studiji objavljenoj u časopisu American Journal of Clinical Nutrition kažu da spavanje 7–8 sati pomaže tijelu da sagori više kalorija te da dobro naspavani ljudi u prosjeku troše 20 posto više kalorija nakon jela nego oni neispavani, što posljedično znači da oni koji spavaju dulje se manje debljaju za istu količinu pojedene hrane.

Uz to, znanstvenici navode da premalo sna uzrokuje oslobađanje previše kortizola, hormona stresa koji zapravo potiče tijelo da zadržava masnoće, a istovremeno i hormon stresa nas "tjera" da konzumiramo nezdravu hranu - slatkiše, grickalice, fast food, alkohol... odnosno stvari od kojih se još više debljamo.

Zanimljivo je da američka istraživanja pokazuju da je obujam struka kod žena koje spavaju pet sati u odnosu na one koje spavaju osam sati veći za šest centimetara. Naime, žene koje manje spavaju osjetnije se debljaju u predjelu struka, a pored ostalih razloga na to utječe nespavanje zbog kojeg se povećava količina hormona koji stvaraju masne naslage kao zlatnu rezervu u borbi protiv stresa.

Usvajanjem dobrih navika, odnosno prakticiranje redovnog i kvalitetnog osmosatnog spavanja, moguće je ograničiti porast težine, taloženje sala, pa ako je osoba na dijetu neizostavno slijedi i preporuka da je obavezan miran, osmosatni san.

Loše prospavane noći rezultiraju 20 posto nižim sagorijevanjem kalorija nakon doručka, povećanim apetitom te povećanjem razine hormona koji stimulira apetit.

Znači li da ćemo automatski i mršaviti ako kvalitetno spavamo?
Ne, ali znanstvenici kažu da dijeta uz umjereno smanjenje unosa kalorija od 600 do 700 kilokalorija na dan ima pozitivne utjecaje na gubljenje kilograma, ali taj gubitak može biti bolji ako osoba više spava. Povećanjem dužine spavanja za jedan sat možete izgubiti 0,7 kilograma masnih naslaga i to upravo onih koje najlakše dobivamo kada smo umorni i neispavani.

No, za dobar san potreban je i udoban krevet i madrac. Našu ponudu kreveta, madarca i jastuka proučite na našoj web stranici te u našim prodajnim mjestima.

 

KATALOG MADRACA

Još se uvijek niste odlučili koji biste madrac kupili?

PREUZMITE KATALOG I DETALJNO PROUČITE SVE KARAKTERISTIKE NAŠIH MADRACA, NADMADRACA, PODNICA I JASTUKA: