KOŠARICA (0)
FAVORITI
HR
  • HR
  • EN

Perfecta - 5 savjeta kako iskoristiti kraće dane i uživati u svom domu?

Perfecta - 5 savjeta kako iskoristiti kraće dane i uživati u svom domu?

Datum objave: 2020-10-25 22:54:22 +0100

Teško se naviknuti da je već u pet sati mrak i da su dani odjednom postali tako kratki. Prvi tjedni nakon pomicanja sata uistinu znaju biti prilično zbunjujući, a mnogima i depresivni, posebice kad se uz kratke dane spoji i ružno vrijeme, magla, hladnoća...
No, život treba ipak gledati s bolje strane i u svemu tražiti nešto dobro. Pripremili smo vam 5 savjeta koji bi vam mogli pomoći da bolje iskoristite kraće i hladnije dane i iz njih izvučete maksimum.

1. Pomicanjem sata dobili smo da dan počinje ranije te dizanje u sedam sati ujutro više nije tako mračno i hladno. Pokušajte se ustajati ranije, odjednom će vam dan biti dulji, a jutra produktivnija i optimističnija. Nevjerojatno je koliko puno čovjek toga napravi kada u dan krene odmoran i na vrijeme. A za kvalitetan san potreban je i udoban madrac i krevet. Proučite na ovom linku našu ponudu kreveta i madraca.

2. Ranoranioci znaju da dizanje prije uobičajenog vremena za alarm, dan jednostavno izgleda duži. Kako bi uspjeli dizati se prije budilice, dobra ideja je i raniji odlazak u krevet. Kad nastupe hladniji i kraći dani, i noći postaju hladne i duže. Duže noći savršena su prilika da se napokon naspavate. Dovoljna količina sna pomoći će vam da se osjećate bolje i probudite se s više entuzijazma i boljeg raspoloženja.
Preporučena količina sna je osam sati, osim ako želite biti poput Alberta Einsteina, tada će vam trebati minimalno 11 sati. Tijekom spavanja opuštaju se mišići, a krvni tlak i tjelesna temperatura padaju. Osim toga, za vrijeme spavanja organizam luči hormon kolagen koji pomaže da koža bude glatka i čvrsta. Uz to, nije loše znati da san pomaže i u reguliranju tjelesne težine. Tako će osobe koje ne spavaju dovoljno imati 30 posto veće šanse da postanu pretili, a muškarci će uz nedostatak sna imati nižu razinu testosterona.
Da biste bolje spavali trebat će vam dobar madrac i jastuk, a pomoći će i prozračena, hladna prostorija.

3. Iako se u jesen najradije volimo zavući u neki topao prostor, našem tijelu jako će goditi šetnja na svježem zraku. Pola sata bit će vam dovoljno da se napunite energijom, a navečer vam pomoći da lakše zaspite. Uživajte u jesenjim bojama, šuštanju lišća, vrućim kestenima, šetnjama po prirodi i svim jesenjim radostima...

4. Kod mnogih ljudi oblačni i kratki dani uzrokuju depresivnost i promjene raspoloženja. No, ponekad su i male promjene važne da se osjećate bolje, ljepše, poželjnije... Uredite se kod kuće kao da očekujete nekog ili da idete na kavu. Lagani make-up, par kapi omiljenog parfema, udobna vesta od kašmira sigurno će poboljšati raspoloženje u odnosu na nepočešljanu kosu i cjelodnevnu pidžamu. 

5. I vaš interijer treba malo dotjerivanje. Mirisne svijeće, lijepa posteljina, lampice, buket cvijeća, voće, miris klinčića i cimeta... sve će to pomoći da se osjećate bolje i ugodnije u svom domu. Uživajte u malim stvarima i radite sve ono što volite a za što inače nemate vremena. Pročitajte knjigu, pogledajte omiljenu seriju, naučite nešto novo... Možda je ova jesen idealna za neki strani jezik ili recimo online tečaj pletenja, keramike, slikanja... I vrlo važno, odmorite se. Nevjerojatno je koliko je život ljepši kada ga gledamo odmorni i naspavani. Ako vam treba novi madrac, krevet, jastuk ili podnice, evo linka na našu ponudu te popisa prodajnih mjesta diljem cijele Hrvatske.

KATALOG MADRACA

Još se uvijek niste odlučili koji biste madrac kupili?

PREUZMITE KATALOG I DETALJNO PROUČITE SVE KARAKTERISTIKE NAŠIH MADRACA, NADMADRACA, PODNICA I JASTUKA: