KOŠARICA (0)
FAVORITI
HR
  • HR
  • EN

Perfecta - 5 savjeta kako iskoristiti kraće dane i uživati u svom domu?

Perfecta - 5 savjeta kako iskoristiti kraće dane i uživati u svom domu?

Datum objave: 2020-10-25 22:54:22 +0100

Teško se naviknuti da je već u pet sati mrak i da su dani odjednom postali tako kratki. Prvi tjedni nakon pomicanja sata uistinu znaju biti prilično zbunjujući, a mnogima i depresivni, posebice kad se uz kratke dane spoji i ružno vrijeme, magla, hladnoća...
No, život treba ipak gledati s bolje strane i u svemu tražiti nešto dobro. Pripremili smo vam 5 savjeta koji bi vam mogli pomoći da bolje iskoristite kraće i hladnije dane i iz njih izvučete maksimum.

1. Pomicanjem sata dobili smo da dan počinje ranije te dizanje u sedam sati ujutro više nije tako mračno i hladno. Pokušajte se ustajati ranije, odjednom će vam dan biti dulji, a jutra produktivnija i optimističnija. Nevjerojatno je koliko puno čovjek toga napravi kada u dan krene odmoran i na vrijeme. A za kvalitetan san potreban je i udoban madrac i krevet. Proučite na ovom linku našu ponudu kreveta i madraca.

2. Ranoranioci znaju da dizanje prije uobičajenog vremena za alarm, dan jednostavno izgleda duži. Kako bi uspjeli dizati se prije budilice, dobra ideja je i raniji odlazak u krevet. Kad nastupe hladniji i kraći dani, i noći postaju hladne i duže. Duže noći savršena su prilika da se napokon naspavate. Dovoljna količina sna pomoći će vam da se osjećate bolje i probudite se s više entuzijazma i boljeg raspoloženja.
Preporučena količina sna je osam sati, osim ako želite biti poput Alberta Einsteina, tada će vam trebati minimalno 11 sati. Tijekom spavanja opuštaju se mišići, a krvni tlak i tjelesna temperatura padaju. Osim toga, za vrijeme spavanja organizam luči hormon kolagen koji pomaže da koža bude glatka i čvrsta. Uz to, nije loše znati da san pomaže i u reguliranju tjelesne težine. Tako će osobe koje ne spavaju dovoljno imati 30 posto veće šanse da postanu pretili, a muškarci će uz nedostatak sna imati nižu razinu testosterona.
Da biste bolje spavali trebat će vam dobar madrac i jastuk, a pomoći će i prozračena, hladna prostorija.

3. Iako se u jesen najradije volimo zavući u neki topao prostor, našem tijelu jako će goditi šetnja na svježem zraku. Pola sata bit će vam dovoljno da se napunite energijom, a navečer vam pomoći da lakše zaspite. Uživajte u jesenjim bojama, šuštanju lišća, vrućim kestenima, šetnjama po prirodi i svim jesenjim radostima...

4. Kod mnogih ljudi oblačni i kratki dani uzrokuju depresivnost i promjene raspoloženja. No, ponekad su i male promjene važne da se osjećate bolje, ljepše, poželjnije... Uredite se kod kuće kao da očekujete nekog ili da idete na kavu. Lagani make-up, par kapi omiljenog parfema, udobna vesta od kašmira sigurno će poboljšati raspoloženje u odnosu na nepočešljanu kosu i cjelodnevnu pidžamu. 

5. I vaš interijer treba malo dotjerivanje. Mirisne svijeće, lijepa posteljina, lampice, buket cvijeća, voće, miris klinčića i cimeta... sve će to pomoći da se osjećate bolje i ugodnije u svom domu. Uživajte u malim stvarima i radite sve ono što volite a za što inače nemate vremena. Pročitajte knjigu, pogledajte omiljenu seriju, naučite nešto novo... Možda je ova jesen idealna za neki strani jezik ili recimo online tečaj pletenja, keramike, slikanja... I vrlo važno, odmorite se. Nevjerojatno je koliko je život ljepši kada ga gledamo odmorni i naspavani. Ako vam treba novi madrac, krevet, jastuk ili podnice, evo linka na našu ponudu te popisa prodajnih mjesta diljem cijele Hrvatske.