Početna Uvjeti kupnje

Uvjeti kupnje

Registracija

Kako bi obavili kupnju na web shopu, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup) kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.

Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporučuje se brza registracija. Potrebno je samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj telefona) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Ona može biti proizvoljan niz znakova - što je duža, otpornija je na hakersko probijanje. Ako ste bez ideja, na web stranici Password generator možete dobiti generiranu lozinku.

Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje "Registracija". Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici "Prijava".

U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na "Zaboravljena lozinka?". Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu.  Nju možete kasnije sami promijeti u postavkama računa budući da automatski kreirane lozinke nisu lako 'pamtljive' (ili samo kliknite na DA kada vas preglednik pita da upamti unešenu lozinku da je ne morate svaki puta unositi kod prijave).

Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.

Uvjeti poslovanja u internet trgovini

Kupac je svaka pravna ili fizička osoba koja ima poslovnu sposobnost te izvrši narudžbu preko mrežne trgovine www.happy-dreams.hr. Odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i/ili naručivanja proizvoda snosi Kupac.

Uvjeti poslovanja Internet trgovine www.perfecta.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača te zajedno sa podacima objavljenim na Internet stranici www.perfecta.hr predstavljaju predugovornu obavijest u smislu Članka 57. ZZP. Narudžbom proizvoda Kupac potvrđuje prihvaćanje uvjeta poslovanja. Hilding Anders d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave.

Cijene

Sve cijene su navedene u kunama s uključenim PDV-om.
 Cijene vrijede u trenutku naručivanja, u slučaju da se cijena tijekom narudžbe promijeni prodavatelj će o tom prethodno obavijestiti kupca. Zadržavamo pravo na pogreške, u slučaju pogreške bit ćete obaviješteni.

U rijetkim slučajevima, zbog tehničkih nesavršenosti sistema, moguće je da naručeni artikl nije više dostupan. U takvim slučajevima ćemo vas obavijestiti u najkraćem mogućem roku da artikl nije dostupan te vam odmah vratiti uplaćena sredstva ili otkazati naplatu karticom.

Za sve dodatne informacije o proizvodima koje nisu navedene na web stranicama, molimo da se obratite u Perfecta salone.

Uvjeti korištenja

Svako korištenje www.perfecta.hr (i/ili drugih internetskih stranica u vlasništvu Hilding Anders d.o.o. Prelog) podliježe niže navedenim uvjetima. Dokumenti, informacije i sadržaji objavljeni na web stranici www.perfecta.hr (i/ili drugim internetskim stranicama u vlasništvu Hilding Anders d.o.o.) ne smiju se kopirati, osim za individualnu uporabu, te nekomercijalne svrhe, ali uvijek uz poštivanje autorskih prava i drugih prava intelektualnog vlasništva kao i svih ostalih ograničenja prava. Bilo kakvo kopiranje, reprodukcija ili distribucija dokumenata, informacija i sadržaja sa stranice www.perfecta.hr dopuštena je isključivo temeljem prethodnog izričitog odobrenja Hilding Anders d.o.o..

Politika kolačića (cookies)

Kako bi internetska stranica radila ispravno te kako bi ju se moglo unaprjeđivati u svrhu poboljšanja vašeg iskustva pregledavanja, potrebno je minimalnu količinu informacija (cookies) spremiti na vaše računalo. Više od 90% internetskih stranica koristi praksu kolačića te su po pravilima Euopske unije obvezne zatražiti pristanak korisnika. Korištenjem ove internetske stranice pristajete na uporabu kolačića, čijim blokiranjem i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine mogućnosti neće biti funkcionalne.

Što je kolačić?

Kolačić je informacija spremljena na osobno računalo u trenutku pregledavanja internetske stranice koju ste posjetili. Kolačići omogućuju jednostavnije korištenje budući da spremaju Vaše postavke za internetsku stranicu (jezik ili adresa) te ih pri ponovnom pokretanju iste iznova aktiviraju. Na taj način informacije su prilagođene Vašim potrebama i uobičajenim načinima korištenja.

Od jednostavnih informacija o postavkama, kolačići mogu spremiti i velik broj osobnih informacija (ime, e-mail adresa) za koje Vi u potpunosti morate dati pristup. Ukoliko im Vi to niste omogućili, utoliko kolačići ne mogu pristupiti datotekama na Vašem računalu. Aktivnosti spremanja i slanja kolačića Vama nisu vidljive, međutim možete u postavkama izabranog internetskog preglednika odabrati mogućnost odobravanja/odbijanja zahtjeva za spremanje kolačića, brisanje spremljenih kolačića i druge aktivnosti vezane uz korištenje kolačića.

Kako onemogućiti kolačiće

Isključivanjem kolačića ne dopuštate pohranjivanje istih na vlastitom računalu. Postavke kolačića mogu se konfigurirati i mijenjati u izabranom internetskom pregledniku. Kako biste vidjeli postavke, odaberite preglednik koji koristite (Chrome, Firefox, Internet Explorer 9, Internet Explorer 7 i 8 te Operu ili Safari (stranice na engleskom jeziku)). Ukoliko onemogućite kolačiće, utoliko nećete biti u mogućnosti koristiti određene funkcionalnosti internetskih stranica.

Što su privremeni kolačići?

Privremeni kolačići, ili kolačići sesije, uklanjanju se s vašeg osobnog računala u trenutku zatvaranja internetskog preglednika u kojem ste pregledavali internetsku stranicu. Uz pomoć ovih kolačića, stranice pohranjuju privremene podatke.

Što su stalni kolačići?

Stalni, ili spremljeni, kolačići ostaju na Vašem osobnom računalu i nakon zatvaranja internetskog preglednika. Uz pomoć ovih kolačića internetske stranice pohranjuju podatke kako bi Vam se olakšalo korištenje. Primjerice, internetske stranice koje zahtijevaju unos korisničkog imena i lozinke ''zapamtit'' će vaš unos koji će se pojavljivati pri svakom novom posjetu istim. Stalni kolačići ostat će zabilježeni na računalu danima, mjesecima ili godinama.

Što su kolačići prve strane?

Kolačići od prve strane dolaze s internetske stranice koju pregledavate, a mogu biti privremeni ili stalni. Na taj način, internetske stranice pohranjuju podatke koji će Vam olakšati korištenje pri svakom novom posjetu toj internetskoj stranici.

Što su kolačići treće strane?

Kolačići treće strane na Vaše računalo dolaze s drugih web mjesta koje se nalaze na internetskoj stranici koju pregledavate. Riječ je o primjerice pop-up oglasima, a kolačići tu imaju ulogu praćenja internetskih stranica u oglašivačke svrhe.

Koristi li ova web stranica kolačiće?

Da, ova internetska stranica koristi kolačiće kako bi Vam osigurala jednostavnije i bolje korisničko iskustvo.

Kakve kolačiće koristi ova web stranica?

Privremene kolačiće (Session cookies) – riječ je o kolačićima koji će se automatski izbrisati prilikom zatvaranja internetskog preglednika u kojem radite.

Stalne kolačiće (Persistent cookies) – riječ je o kolačićima koji će ostati ''zabilježeni'' u vašem internetskom pregledniku dok ne isteknu ili ih sami ručno ne izbrišete. Prikupljene informacije su anonimne, a ne uključuju vaše privatne podatke.

Ima li na web stranici kolačića treće strane?

Postoji nekoliko vanjskih servisa koji Vam spremaju ograničene kolačiće, a isti nije postavila ova internetska stranica. Limitirani kolačići služe za nesmetano korištenje mogućnosti koje korisnicima osiguravaju jednostavan pristup sadržaju. Ova stranica omogućuje:

Mjerenje posjećenosti

Stranica koristi Google Analytics - servis za mjerenje posjećenosti. Ukoliko želite onemogućiti spremanje kolačića od strane ovog servisa, zabranite ih na slijedećem linku: Google Analytics - https://tools.google.com/dlpage/gaoptout

Dodatne informacija oko isključivanja kolačića

Postoji nekoliko internetskih stranica za isključivanje pohranjivanja kolačića za različite servise.Više informacija pročitajte na sljedećim linkovima:
http://www.allaboutcookies.org/
http://www.youronlinechoices.eu/

Pravila privatnosti

www.perfecta.hr je implementirala te upotrebljava oglašavanje na prikazivačkoj mreži.

Posjetitelji mogu isključiti uslugu Google Analytics za oglašavanje na prikazivačkoj mreži i prilagoditi oglase za Google prikazivačku mrežu pomoću alata Upravitelj postavki oglasa.

www.perfecta.hr za oglašavanje na mreži upotrebljava ponovni marketing u usluzi Google Analytics.

Dobavljači treće strane, uključujući i Google, prikazuju oglase www.perfecta.hr na web-lokacijama na cijelom internetu.

www.perfecta.hr i dobavljaći treće strane, uključujući i Google, koriste kolačiće prve strane (primjerice, Google Analytics kolačić) i kolačiće treće strane (primjerice, DoubleClick kolačić) za optimiziranje i prikazivanje oglasa na temelju posjeta korisnika web-lokaciji.

Za sve dodatne upite obratite nam se s povjerenjem.

Izjava o privatnosti

Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

IZJAVA O SIGURNOSTI ONLINE PLAĆANJA
Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.
CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

Reklamacije i povrati

Primjedbe i prigovori

Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, Prodavatelj Vam omogućuje da svoje pisane prigovore vezane uz web kupovinu šaljete na e-mail: info@perfecta.hr ili putem pošte na adresu: Hilding Anders d.o.o., Kralja Zvonimira 38, 40323 Prelog. Na sve primjedbe i prigovore Prodavatelj će odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.

Neizvršena isporuka i povrat robe

Prodavatelj, u dogovoru s kupcem, robu šalje vlastitom dostavom ili dostavnom službom. Kupac svojim potpisom na otpremnici potvrđuje da je robu preuzeo. Prilikom preuzimanja molimo temeljito pregledati robu radi eventualnih oštećenja u transportu, te molimo da nas ukoliko primijetite oštećenja kod preuzimanja odmah kontaktirate. Naknadne reklamacije na oštećenja ne uvažavamo.

Ukoliko kupac (ili primatelj naveden u narudžbi) ne želi preuzeti pošiljku od dostavljača, ili nije zatečen na navedenoj adresi, pošiljka se vraća prodavatelju, te će kupac biti ponovno kontaktiran i obaviješten telefonom i putem elektroničke pošte o nemogućnosti dostave, s upitom želi li sam preuzeti robu ili želi ponovnu dostavu. Svaka ponovljena dostava se naplaćuje dodatno u iznosu 3% od iznosa računa s PDV-om.

Reklamacija nakon dostave

Kupac ima pravo na povrat robe prodavatelju nakon dostave bez nadoknade ukoliko mu je isporučena roba koju nije naveo na narudžbenici te ukoliko je proizvod čist, neoštećen i nekorišten. U dogovoru s kupcem, proizvod se zamjenjuje ispravnim.

Ukoliko kupac utvrdi da je naručio pogrešnu dimenziju, proizvod je moguće zamijeniti samo u slučaju ukoliko je proizvod čist, neoštećen i nekorišten. U ovom slučaju naplatit će se ponovljena dostava u iznosu od 3% od iznosa računa s PDV-om, 65 kn za odvoz robe, te ukoliko je proizvod bio raspakiran, pakiranje robe u iznosu od 20kn. U dogovoru s kupcem, proizvod se zamjenjuje ispravnim.

Odgovornost za materijalne nedostatke

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci 400-422). Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

Povrati i raskid ugovora

Prema Zakonu o zaštiti potrošača kupac ima pravo na povrat proizvoda 14 dana bez navođenja razloga za to. 

VAŽNO: VRIJEDI SAMO ZA KUPOVINU PREKO WEB SHOPA!

Potrošač je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora, obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor.  Trgovac je dužan bez odgađanja, dostaviti potrošaču potvrdu o primitku izjave o raskidu na trajnom mediju.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete skinuti ovdje.

Svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora. Potrošač nije dužan naknaditi nikakve troškove koji bi bili posljedica korištenja njegova prava na jednostrani raskid ugovora.

Trgovac je obvezan najkasnije u roku od 14 dana, od dana kada je zaprimio obavijest o jednostranom raskidu, vratiti potrošaču sve što je potrošač platio na temelju ugovora. Ovo vrijedi tek nakon što trgovcu roba bude vraćena, odnosno nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag trgovcu.

Potrošač je obvezan izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio trgovca o jednostranom raskidu ugovora. Potrošač je obvezan snositi izravne troškove povrata robe te je obvezan odgovarati za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje njezine prirode, obilježja i funkcionalnosti (osim ako trgovac nije obavijestio potrošača o njegovu pravu na jednostrani raskid ugovora)

Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora odnosi se na robu koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču. Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora odnosi se na zapečaćenu robu koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave. (Zakon o zaštiti potrošača Članak 79., točka 3, 5)

U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac želi može se obratiti na Hilding Anders  d.o.o., Kralja Zvonimira 38, 40323 Prelog, na info broj 040/650-000 ili mail adresu info@perfecta.hr  radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda od strane Hilding Anders d.o.o. 

Dostava

Dostava naručenih proizvoda obavlja se svakoga radnog dana. Rok isporuke za proizvode kupljene preko Perfecta internet trgovine je od 2 do 7 radnih dana, za kopneni dio Hrvatske nakon što kupac bude kontaktiran od strane naših djelatnika i svih temeljno utvrđenih uvjeta vezano za dostavu, za sve modele madraca, nadmadraca, elastičnih podloga standardnih dimenzija, te sve artikle koji nisu rezervirani i nalaze se na centralnom skladištu.Nakon zaprimljene narudžbe, kupac će biti kontaktiran od strane naših djelatnika u roku 24 h.

Ukoliko zaprimimo obavijest da transakcija iz bilo kojeg razloga nije autorizirana, dostava se odgađa do autorizacije transakcije.

Cijena dostave iznosi 100,00 kn.

Navedeni uvjeti odnose se za dostave robe do 4. kata. Za dostave iznad 4. kata u zgradama bez dizala ili u slučaju da roba ne stane u dizalo, informaciju potražite na prodajnom mjestu.

Vršimo i montažu naručene robe, cijena montaže iznosi 3,75% od iznosa robe koje se montira. Cijene montaže na otocima iznosi 4,98% od iznosa robe koja se montira.

Također vršimo i dostavu na otoke, a zbog prirode dostave na otoke o cijenama i rokovima isporuke bit ćete kontaktirani od strane našeg osoblja.

Dostava na otoke

Dostava do trajektne luke besplatna, a dalje za otok nadoplata za trajekt.

BRAČ - naplata za trajekt 204,00 kn
HVAR, VIS, KORČULA, LOŠINJ, RAB, UGLJAN, MLJET - naplata za trajekt 306,00 kn
DUGI OTOK - naplata za trajekt 480,00 kn
OTOK ŠOLTA - naplata za trajekt 209,00 kn

Prilikom narudžbe kupac treba odabrati okvirni termin dostave.
Ukoliko kupac ima poseban zahtjev za datum i vrijeme dostave, sve detalje treba navesti u narudžbi. O mogućnosti ispunjenja zahtjeva će biti obaviješten telefonom ili elektroničkom poštom.

Nedjeljom ne organiziramo dostavu robe.

Ukoliko kupac, odnosno primatelj naveden u narudžbi, nije zatečen na navedenoj adresi dostave, kupac će biti obaviješten telefonom i elektroničkom poštom da je neuspio pokušaj dostave robe s upitom želi li sam preuzeti robu ili želi ponovnu dostavu. Svaka ponovljena dostava se naplaćuje dodatno u iznosu 3% od iznosa računa s PDV-om.

Ukoliko kupac utvrdi da je naručio pogrešnu dimenziju, proizvod je moguće zamijeniti samo u slučaju ukoliko je proizvod čist, neoštećen i nekorišten. U ovom slučaju naplatit će se ponovljena dostava u iznosu od 3% od iznosa računa s PDV-om, 65 kn za odvoz robe, te ukoliko je proizvod bio raspakiran, pakiranje robe u iznosu od 21 kn.

Za razliku doplate navedenih troškova i eventualnu razliku u cijeni kupac će biti usmeno kontaktiran od strane naših djelatnika.
Račun se kupcu šalje prilikom dostave, a ukoliko to ne bude moguće, račun će biti poslan poštom na navedenu adresu.

Načini plaćanja

Kupovina i plaćanje odabranih proizvoda u internet trgovini moguće je na sljedeće načine:

Plaćanje kreditnim karticama: Plaćanje izravno putem interneta, korištenjem najmodernijeg servisa za plaćanje kreditnim karticama: American Express, Visa, MasterCard, Maestro i Diners.

Online plaćanja: AMERICAN Express kartica do 12 rata, kartice Zagrebačke banke Visa i MasterCard obročno do 6 rata
Jednokratna plaćanja karticama Visa, MasterCard, Maestro, American Express (PBZ) Diners, Discover (ZABA).

american-plaćanje visa-plaćanje master-plaćanje maestro-plaćanje  

  

Online rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.2.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Kontakt

Sjedište tvrtke

Hilding Anders d.o.o.
Kralja Zvonimira 38-42
40323 Prelog
Hrvatska

Tel: + 385 40 650 - 019 / 650 - 009
Fax: + 385 40 646 -800