KOŠARICA (0)
FAVORITI
HR
  • HR
  • EN

Spavanje na godišnjem odmoru

Spavanje na godišnjem odmoru

Datum objave: 2020-08-02 23:07:21 +0200

Jeste li znali da čak 70 posto ljudi uzima barem jedan dan godišnjeg odmora da bi se naspavalo, a njih 40 posto produljuje taj period na 4 do 5 dana kako bi nadoknadilo nakupljen umor i iscrpljenost. Istina, većina ljudi danas previše radi i uoči godišnjih odmora iscrpljuje se dodatno jer računa s tim da će na godišnjem nadoknaditi sav umor i neprospavane noći. No, ponekad se događa baš suprotno. Nerijetko se događa da se na godišnjem ne naspavamo kako smo mislili - krevet je neudoban, muče nas komarci, buka iz obližnjeg noćnog kluba, a umjesto da odmaramo i spavamo događa se da se cijelu noć vrpoljimo i pokušavamo zapati. Što sve možemo učiniti? Pripremili smo nekoliko savjeta kako da kvalitetnije spavate na godišnjem odmoru.


1. Pravilo broj jedan - pokušajte spavati dulje par dana prije početka godišnjeg kako bi krenuli odmorniji i zadovoljniji. Mnogi problemi nastaju kada je čovjek pod stresom, nervozan, razdražljiv, umoran, neispavan, a iščekivanje godišnjih odmora, završavanje svih poslova i pakiranje stvari dodatno nas iscrpljuje i širi napetost. Britanski znanstvenici kažu da je pritisak oko idiličnog obiteljskog odmora sličan "sindromu Božića". Umjesto visokih očekivanja i beskrajne "to do" liste i plana za odmor iz snova, savjetuju da tjedan prije godišnjih odmora legnemo u krevet sat vremena ranije nego inače i da odmorniji krenemo na put. Samim time, kažu, manje ćete se svađati po putu, putovati sigurnije i rasterećenije te ćete se početi zabavljati puno ranije nego kada na godišnji stignete premoreni.


2. Ako imate dijete tinejdžera nemojte raditi detaljne planove za godišnji odmor, nego budite spontani, bit će im puno zabavnije, a ako imate manju djecu svakako isplanirajte izlete vodeći računa o njihovom popodnevnom odmoru koji može biti i u autu, vozeći se od jedne destinacije do druge. Na godišnjem odmoru navečer malo tko ide leći u isto vrijeme kao i kod kuće. No, ako imate malu djecu imajte na umu da je svaka takva promjena za njih velika stvar i da će trebati nekoliko dana, a ponekad i tjedana, da se vrate u stari ritam ranog ustajanja za vrtić ili školu. Pokušajte održati staru rutinu odlazaka u krevet, bez obzira što bi bilo lijepo popiti još jedno piće u gradu...


3. Kako bi se vaš mališan lakše opustio i imao poznato okruženje u kojem se osjeća sigurno, ponesite sa sobom sve stvari koje mu kod kuće pomažu da lakše zaspi. To može biti dekica s kojom spava, omiljena plišana igračka, pidžama. Možda ima svoj omiljeni mali jastuk, pa ponesite i njega. Isto tako, ako se mališan boji mraka, ponesite noćnu lampicu. Pošto ne možete sa sobom uzeti baš cijeli krevet, bilo bi dobro da ponesete jastučnice i posteljinu. One same po sebi mirišu na vaš dom i krevet, pa će uz poznate mirise lakše i zaspati. Ako odsjedate u hotelu bilo bi dobro rezervirati dječji krevetić što prije. Mnogi hoteli imaju ograničeni broj dječjih krevetića koje nude, pa je pametno osigurati si ga što prije.

4. I baš kada ste legli u krevet, spavati vam ne daju dosadni komarci, vrućina i buka. Neka aparat i spej protiv komaraca te čepići za uši budu sastavni dio vaše kozmetičke torbice. Bolje da ne trebaju, no ako trebaju, spasit će vas...


5. Našem tijelu je potreban fade in. To znači da kao što nam je trebalo nekoliko dana da se priviknemo na novu rutinu godišnjeg odmora, tako nam treba i nekoliko dana da se priviknemo u povratak u normalu. Pametno je krenuti kući barem dva dana prije povratka na posao, kako bismo imali više vremena za privikavanje, ali i kako bismo mogli odraditi kvalitetnu detoksikaciju.

A ako ste na godišnjem odlučili da pri povratku morate nabaviti novi madrac, krevet ili jastuk, evo linka na naš web shop i popis trgovina.

KATALOG MADRACA

Još se uvijek niste odlučili koji biste madrac kupili?

PREUZMITE KATALOG I DETALJNO PROUČITE SVE KARAKTERISTIKE NAŠIH MADRACA, NADMADRACA, PODNICA I JASTUKA: