Dostava
Dostava naručenih proizvoda obavlja se svakoga radnog dana prema rasporedu dostava. Rok isporuke za proizvode kupljene preko Perfecta Dreams web trgovine je od 5 do 15 radnih dana, za kopneni dio Hrvatske nakon što kupac bude kontaktiran od strane naših djelatnika i svih temeljno utvrđenih uvjeta vezano za dostavu, za sve modele madraca, nadmadraca, elastičnih podloga standardnih dimenzija, te sve artikle koji nisu rezervirani i nalaze se na centralnom skladištu. Rok isporuke kreveta, namještaja i vanstandardnih proizvoda je 3-4 tjedna. S obzirom na popunjenost proizvodnih kapaciteta i/ili nemogućnosti utjecaja na izvanredne okolnosti moguć je i dulji rok dostave za krevete i namještaj od procijenjenog roka ili vremenskog okvira danog prilikom narudžbe.
Ukoliko zaprimimo obavijest da transakcija iz bilo kojeg razloga nije autorizirana, dostava se odgađa do autorizacije transakcije.
Troškovi dostave
Cijena dostave za pojedinačnu narudžbu određuje se po ukupnoj težini pošiljke, tj. artikala iz narudžbe, kao i po odredištu ovisno o tome dostavlja li se pošiljka na području kopnene ili otočne Hrvatske. Cijena dostave paketa do 5kg iznosi 11 €, paketa od 5,01 do 15kg iznosi 17 €, a paketa iznad 15,01kg iznosi 35 € za kopneni dio Hrvatske.
*cijene dostave se odnose na web prodaju
Pri kupovini na Perfecta Dreams webshopu, cijenu dostave za trenutni izbor artikala možete lako u svakom trenutku provjeriti u košarici internetske trgovine. Konačni trošak dostave za pojedinu narudžbu prikazan je u postupku prolaska kroz blagajnu internetske trgovine nakon unosa adrese za dostavu i možete ga vidjeti prije potvrde narudžbe, a izračunava se prema gornjem cjeniku.
U cijene dostave je uključen i PDV. Za sve dodatne informacije molimo da nam se obratite putem e-maila webshop@perfecta.hr
Montaža
Usluga montaže vrijedi za krevete. Prilikom narudžbe u napomenu je potrebno napisati: “potrebna je montaža”, a mi ćemo Vas naknadno kontaktirati putem telefona ili e-maila o cijeni. Montaža se u pravilu vrši istog dana kada je planirana i dostava. Za sve ostale informacije ćemo Vas kontaktirati putem telefona ili e-maila.
Dostava na otoke
Također, vršimo i dostavu na otoke, a zbog prirode dostave na otoke o cijenama i rokovima isporuke kontaktirat će te naši zaposlenici.
Cjenik doplate za trajekt:
BRAČ – naplata za trajekt 27,08 €
DUGI OTOK – naplata za trajekt 63,71 €
OTOK ŠOLTA – naplata za trajekt 27,74 €
HVAR, VIS, KORČULA, LOŠINJ, RAB, UGLJAN, PAŠMAN, MLJET, CRES – naplata za trajekt 40,61 €
Unos robe
Kupci prilikom narudžbe mogu odabrati i opciju unosa naručenih proizvoda u objekt, inače se dostava vrši do adrese kupca / kolnog prilaza, te kupac sam preuzima robu iz kombija / kamiona. Prilaz ulazu mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć. Doplata za unos robe po katovima doplaćuje se prema sljedećem cjeniku:
1. razred: prizemlje, te 1.kat – 6,64 €,
2. razred: 2., 3., 4. kat – 13,28 €,
3. razred: 5., 6., 7. kat – 19,92 €,
4. razred: 8., 9., 10. kat – 26,56 €,
5. razred: 11., 12., 13. kat – 33,20 €,
6. razred: 14., 15., 16. kat – 39,84 €,
7. razred: 17., 18. i viši kat – 46,48 €.
Dodatne informacije potraži na prodajnom mjestu.
Datum isporuke
Prodavatelj će nastojati naručenu robu sa zalihe dostaviti u što kraćem roku. Okvirni rok isporuke artikala koji su na zalihi iznosi u pravilu od 5 do 15 radnih dana, ali konkretan rok se može priopćiti kupcu tek nakon izvršenja kupoprodaje. Nakon zaprimljene narudžbe i vidljive uplate kupac će biti o datumu isporuke obaviješteni putem e-maila u roku 24 h. Kupac se može povratno javiti prodavatelju ako mu ne odgovara komunicirani datum dostave te je moguć dogovor oko drugog datuma dostave.
Ukoliko kupac ima poseban zahtjev za datum dostave, sve detalje treba navesti u napomeni narudžbe. O mogućnosti ispunjenja zahtjeva kupac će biti obaviješten telefonom ili e-mailom.
Za više informacija možete se javiti na naš mail webshop@perfecta.hr ili telefon 040 650 000
Preuzimanje pošiljke
Kupac je dužan pošiljku preuzeti na datum dostave koji je dogovoren e-mailom. Kupac je dužan dostavljenu robu pregledati pred dostavljačem, a sve kako bi se izbjegle naknadne reklamacije zbog mogućnosti oštećenja pošiljke prilikom dostave, te ih odmah reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu i na otpremnici navesti sve primjedbe vezane uz dostavu (oštećenje ambalaže, manjak i sl.) te je tada predati dostavljaču, koji će je uzeti kao potvrdu o dostavi / preuzimanju.
Ukoliko kupac ne može preuzeti pošiljku na datum dostave koji smo komunicirali putem e-maila, treba kontaktirati prodavatelja dan ranije o tome. U slučaju da prodavatelj nije na vrijeme obaviješten naplatit će se ponovljena dostava.
Ukoliko kupac utvrdi da je naručio pogrešnu dimenziju, proizvod je moguće zamijeniti samo u slučaju ukoliko je proizvod čist, neoštećen i nekorišten. U ovom slučaju naplatit će se ponovljena dostava u iznosu od 35 €, te ukoliko je proizvod bio raspakiran, pakiranje robe u iznosu od 2,79 €. Za razliku doplate navedenih troškova i eventualnu razliku u cijeni kupac će biti kontaktiran putem e-maila od strane naših djelatnika.
Račun avansa i račun se šalju kupcu na e-mail adresu koju je naveo prilikom kreiranja narudžbe putem webshopa.